کد خبر: ۱۰۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 05
شفا آنلاین>سلامت>فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری پزشک عمومی که اقدام به عرضه و فروش داروهای غیر مجاز می کرد، خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،سرهنگ  شیخ مراد مرادی  اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از اداره بهداشت شهرستان مبنی بر فروش قرص و داروهای قاچاق و غیرمجاز توسط پزشک عمومی در مطب خود، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پس از شناسایی محل عرضه داروهای قاچاق و غیربهداشتی با هماهنگی مقام قضائی و به همراه ماموران شبکه بهداشت دماوند در بازرسی از مطب این پزشک، مقدار دو هزار و ۳۶۸ عدد انواع قرص های غیر مجاز و داروهای قاچاق و غیربهداشتی کشف کردند و در این زمینه پزشک متخلف نیز دستگیر شد.

وی، تصریح کرد: پزشک دستگیر شده ضمن اعتراف به غیر قانونی بودن این قرص ها، انگیزه خود را از فروش این داروها، كسب منفعت مالی عنوان كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ویژه شرق تهران در پایان با اشاره به این که فعالیت در هر زمینه شغلی باید در چارچوب قوانین و مقررارت جامعه باشد به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

برچسب ها: بهداشت ، قرص ، قاچاق
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: