کد خبر: ۱۰۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 05
شفاآنلاین:،روزی نیست که بعد از پخش تصاویر پروفسور سمیعی در رسانه های داخلی و خارجی بیماران مغز و اعصاب تماس نگیرند و خواستار ملاقات وی نباشند.
چند سالی است نام پروفسور سمیعی در علم مغز و اعصاب زبانزد خاص و عام است، به طوری که بیماران زیادی در انتظار ملاقات با او خود را به زمین و زمان می زنند.

به گزارش شفاآنلاین ،روزی نیست که بعد از پخش تصاویر پروفسور  سمیعی  در رسانه های داخلی و خارجی بیماران مغز و اعصاب تماس نگیرند و خواستار ملاقات وی نباشند. بدیهی است با تبلیغات گسترده ای که در سطح رسانه های داخلی و خارجی از افتخارات پروفسور سمیعی صورت گرفته ، نگاههای زیادی در انتظار تماشای دکتر جراح ، خارج از قاب جادویی است. از همین رو خبرنگارما به دنبال سرنخی برای یافتن پروفسور هفت خان رستم را طی کرد.

دوری از وطن
مجید سمیعی چند سالی است آلمان را برای زندگی انتخاب کرده است و او در حال حاضر ریاست بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر دراین کشور را  بر عهده دارد که خود ، بنیان‌گذار آن بوده است و تنها شهروندان آلمانی و یا بیمارانی که توان پرداخت هزینه های این بیمارستان رادارند به این مرکز مراجعه می کنندو قطعا به دلیل مشغله زیاد و سفرهای کاری به مناطق مختلف دنیا در کنار جراحی های متعدد و سخنرانی در مراکز پزشکی بین المللی باعث شده است سمیعی تنها چند روز در سال را به کشور خود، ایران سفر کند که با توجه به مراجعه  بیش از 200 پرونده ای که تنها در مدت کوتاه حضور دکتر در سال 93 در بیمارستان دولتی رشت شد به اهمیت ارتباط بیماران ایرانی با وی تاکید دو چندان می کند.

به دنبال سرنخ
حال کافیست بیماری داشته باشی و بخواهی راهی برای ملاقات با پروفسور و دریافت مجالی برای ویزیت او بگیری ، تنها با تایپ واژه "دسترسی به سمیعی| در موتورهای جستجوگر لینک های متعددی برای شما به نمایش در می آید . از تارنمای استاد، شماره شخصی در آلمان و صفحه شخصی در فیسبوک گرفته تا آدرس اینترنتی مرکز علوم اعصاب هانوفر در ایران. 

پرفسور سمیعی در ایران هم در دسترس نیست!


پرفسور سمیعی در ایران هم در دسترس نیست!

کوچه های بن بست
از عدم پاسخ مناسب از مسئولان در بیمارستان دولتی در رشت و مسافت طولانی تا این مرکز که خود را دفتر ارتباط با سمیعی معرفی کرده بگذریم، با هجمه ارسال پست الکترونیکی در آدرس شخصی و آدرس فیسبوک قطعا هیچ امیدی به دریافت پاسخ از سمت استاد نیست.

همچنین شماره تماس در آلمان نیز به کمک بیماران داخل ایران راهگشا نیست و با مراجعه به سایت شخصی دکتر هم تنها با افتخارات و رزومه وی روبرو می شویم و هیچ مسیر همواری برای دست یافتن به او وجود ندارد. اما با مشاهده و وارد کردن آدرس اینترنتی مرکز علوم اعصاب هانوفر در ایران با صفحه ای در اینترنت مواجه می شوی به نام "page not found" و دراین لحظه آب پاکی روی دستت می ریزد که دکتر دست نیافتنی است.

پرفسور سمیعی در ایران هم در دسترس نیست!

پرفسور سمیعی در ایران هم در دسترس نیست!

 نماینده ای که پاسخ نمی دهد
در کنار نام پروفسور سمیعی و مرکز علوم اعصاب هانوفر در ایران، پزشک دیگری به نام دکتر "غ" نیز به چشم می خورد که به عنوان نماینده مجید سمیعی در ایران است، فردی که جامعه رسانه ای به خوبی او را می شناسند و در تمام مراسم ها ،همایش و کنگره های داخلی حضور این فرد در نزدیکی پرفسور به چشم می خورد. 

حتی هنگام درخواست حضوری خبرنگار ما در سمپوزیوم مغز و اعصاب از دکتر سمیعی برای حضور در باشگاه، پروفسور با استقبال زیادی او را به دکتر "غ" معرفی کرد و گفت اگر ایشان هماهنگ کنند حتما خدمت می رسیم که با ردوبدل شماره همراه خاتمه یافت. شماره هایی که گرفتیم و پاسخ هایی که نگرفتیم...

ساختمان مغزی
گفتنی است پروفسور در داخل کشور جراحی هایی را صورت می دهد که به ندرت اتفاق می افتد اما جمعیت منتظر بسیار بیشتر از این تعداد است، حال تمام امید این بیماران داخلی به بهره برداری از ساختمان مغزی شکل  یا همان بیمارستان آموزشی و تخصصی مغز و اعصابی است که به پیشنهاد پروفسور سمیعی و با کمک خیرین در تهران احداث شده و قرار است در همین ماه افتتاح شود که شاید با مراجعه به آن بتوانند پروفسور را ملاقات کنند.باشگاه خبرنگاران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: