کد خبر: ۱۰۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 02
رئیس انجمن بیهوشی ومراقبتهای ویژه ایران درگفتگوباشفاآنلاین خبرداد:
شفاآنلاین :رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران بااشاره به دغدغه های متخصصین بیهوشی ومراقبتهای ویژه درباره تعرفه هایشان گفت:سال 95 را با تمام مشکلاتی که سر راه مان قرار دارد با امید شروع کردیم تا بتوانیم بسیاری از مشکلات را در زمینه بیهوشی و تعرفه ها حل کنیم.
دکتر علیرضا سلیمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارداشت:دغدغه اصلی این صنف بحث تعرفه ها است . از زمانی هم که طرح تحول نظام سلامت آغاز به کار کرده همراه این طرح بوده ایم.در حالیکه برای اجرای این طرح هنوز نیاز به کارهای کارشناسی احساس می شود.


رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران بیان کرد:همواره در زمینه تجهیزات و داروها تلاش می کنیم تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهیم اما به هر حال این صنف برای ارائه با کیفیت خدمات درخواست هایی نیز دارد.

دکتر سیلمی تاکید کرد:یکی از درخواست هایی که باید مد نظر مسئولان عالی رتبه قرار داشته باشد بحث به روز نگه داشتن داروها و دستگاه ها است تا بتوانیم فعالیت مان را ادامه دهیم.چراکه همگام با تکنولوژی روز بودن برنامه ریزی های خاصی را نیز می طلبد که امید است بتوانیم همگام با فناوری های روز پیش رویم.

رئیس انجمن بیهوشی ایران ادامه داد:یکی دیگر از دغدغه های جدی در این زمینه بحث تربیت دستیار تخصصی و فوق تخصصی است که با یک نیاز سنجی دقیق دراین زمینه باید کارهایی صورت گیرد.شاید تصور و نگاه جامعه به این سمت است که نیاز به متخصص بیهوشی در کشور کمتر شده است اما شرایط کشورنشان می دهد باید به فکر تربیت دستیاران رشته های فوق تخصصی باشیم . بنابراین سال پرکاری را پیش بینی کرده ایم تا بتوانیم از نظر مالی و اقتصادی برای کشوروجامعه پزشکی دستاوردهای نوینی داشته باشیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
مگه دکتر قیامت رییس انجمن نبود؟
مدیر پایگاه باسلام
ازحدود دوماه قبل دکترسلیمی رئیس انجمن هستند ودکترقیامت نیزعضوهیات مدیره هستند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: