کد خبر: ۱۰۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 03
شفا آنلاین>سلامت>در حال حاضر درمان سرطان به عنوان يكي از مهم‌ترين و ضروري‌ترین نيازهاي كشور و جامعه است.روش جديد درمان سرطان خبري بسيار خوب براي جامعه بشري جهان است.
به گزارش شفا آنلاین، دانشمند جوان ايراني و محقق گروه تكنولوژي‌هاي الكترواكتيو سازمان ناسا با اشاره به كشف روش جديد درمان سرطان با استفاده از امواج صوتي گفت: در روش درمان با امواج صوتي نيازي به انجام جراحي و اشعه وجود ندارد.
حميدرضا چابك با اشاره به تخصص خود در رابطه با تشخيص و درمان بيماران سرطاني بدون نياز به جراحي و با روش‌هاي نوين در امريكا اضافه كرد:  در حال حاضر درمان سرطان به عنوان يكي از مهم‌ترين و ضروري‌ترین نيازهاي كشور و جامعه است.
 دانشمند جوان ايراني و محقق گروه تكنولوژي‌هاي الكترواكتيو سازمان ناسا تصريح كرد: روش جديد درمان سرطان خبري بسيار خوب براي جامعه بشري جهان است.

چابك با اشاره به اينكه درمان بيماران سرطاني به شكل اصولي در مجموعه مهرانه آغاز شده است، بيان كرد: روش امواج فرا صوت (Ultrasound)، يك روش بي‌خطر است كه هنوز به ايران و كشورهاي منطقه وارد نشده است. 
 وي با تأكيد بر اينكه اين روش در درمان سرطان‌ها  بسيار كاربرد دارد، گفت: اين روش بسيار جديد است كه به تازگي در درمان سرطان پروستات تأييديه سازمان بهداشت امريكا را كسب كرده است. 

دانشمند جوان ايراني و محقق گروه تكنولوژي‌هاي الكترواكتيو سازمان ناسا خاطرنشان كرد: اين درمان براي درمان سرطان رحم نيز مورد تأييد قرار گرفته است و در اروپا نيز در درمان سرطان‌هاي مختلفي كاربرد دارد. جوان 

چابك با بيان اينكه به دنبال وارد كردن اين تكنولوژي به ايران هستيم، اظهار كرد: با توجه به امكانات مجموعه مهرانه، در صورت فراهم شدن بستر، استان زنجان مي‌تواند نخستين مكان ورود اين روش درمان به كشور باشد.  وي تصريح كرد: اين روش در درمان سرطان‌هاي رحم، پروستات، اندام داخلي و... كاربرد دارد و نياز به بستري و جراحي وجود ندارد و درمان راحتي دارد.  
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: