کد خبر: ۱۰۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 26
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسكن و ابنیه دولتی گفت: 21 بیمارستان تا پایان تیرماه امسال در مناطق مختلف كشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش شفا آنلاین، محمدجعفر علیزاده در بوكان، مهم ترین هدف‌گذاری سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی كشور را اتمام طرح های بیمارستانی نیمه تمام و در دست اجرا عنوان كرد.
وی افزود: با بهره برداری از این تعداد بیمارستان تا پایان تیرماه امسال، دو هزار و 160 تخت به تخت های بیمارستانی كشور افزوده می شود.
وی ادامه داد: در بودجه امسال كه در حال تصویب توسط شورای نگهبان است، یك درصد از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به بخش زیر ساخت های بهداشت و درمان اختصاص پیدا می كند.
علیزاده اظهار امیدواری كرد تا پایان سال جاری تحولات خوبی در زیر ساخت های بهداشتی در كشور به وجود آید.
وی با بیان اینكه بیمارستان های كشور با كمبود تخت مراقبت های ویژه مواجه هستند، افزود: كمبود تخت بیمارستانی به ویژه در بخش مراقبت های ویژه هم اكنون از جمله مهمترین مشكلات پیش روی وزارت بهداشت و نظام سلامت كشور است كه امید می رود امسال در راستای رفع این مشكل اقدامات خوبی انجام گیرد.
علیزاده از ساخت 20 هزار تخت اختصاصی مراقبت های ویژه در كشور خبر داد و گفت: ساخت و توسعه زیرساخت های بخش سلامت از برنامه های اولویت دار این سازمان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوكان به این شهرستان سفر كرده بود. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: