کد خبر: ۱۰۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 13
دکتر قیامت هشدارداد:
شفاآنلاین :عضوهیات مدیرن نظام پزشکی تهران درباره عواقب مدیریت های سنتی و مادام العمردربرخی انجمن های خیریه مردمی هشدارداد.

دکتر محمد مهدی قیامت،درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این خبرگفت:بی تردید حضور مستمر اعضای مفید وبادانش در انجمن ها خوب است. چراکه تجربیات زیادی را طی سالهای متمادی کسب کرده اند.درعین حال به نظر می رسد در کنار حضور مستمر این افراد نیاز است تا نیروهای جوان تر و با انگیزه بیشتری درحوزه مدیریت کلان حضور پیدا کنند تا موتور محرک قوی چنین انجمن هایی باشند که چشم و امید هزاران بیمار و خانواده هایشان به عملکرد این انجمن هاست.

وی افزود :عقل سلیم حکم می کند افرادی نقش های محوری وکلیدی در انجمن ها، به خصوص انجمن های خیریه محور را به عهده گیرند که در این رشته صاحب نظروباتجربه و دارای سوابق روشن  وشفاف باشند.

عضو هیات عالی انتظامی نظام پزشکی تاکید کرد:به کارگیری نیروهای متخصص و جوان از نیازهای اساسی انجمن های خیریه محوراست تا این افراد بتوانند با توجه به حرفه شان از منابع رفیعی که در جامعه برای انجام کارهای خیریه  وجود دارد بهره مند شوند.

دکترقیامت گفت:بی تردید اطلاع رسانی و روابط عمومی درارتقای سطح کمی و کیفی اهداف انجمن های خیریه  اثرات چشمگیری درراستای کمک به بیماران وخانواده هایشان دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: