کد خبر: ۱۰۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 26
رئیس انجمن نفرولوژی ایران درگفتگو با شفاآنلاین تاکیدکرد:
شفاآنلاین :رئیس انجمن نفرولوژی ایران نیزهمسو با سخنان پروفسور بهروزبرومند-پدرنفرولوژی ایران- خواستار تغییرات اساسی وجدی درمدیریت سنتی انجمن حمایت ازبیماران کلیوی و بهره مندی ازنیروهای جوان ،فعال ،باتجربه وشناخته شده درراس هرم مدیریت این انجمن شد.

به گزارش شفاآنلاین به نقل ازخبرگزاری مهر ،دکتر محمد رضا گنجی  ضمن بیان این مطلب ودر خصوص ضرورت تغییرات مدیریتی در انجمن بیماران کلیوی کشورگفت: ابتدا باید از زحمات تمامی اعضا انجمن که در این سالها این مسئولیت خطیر را به عهده داشتند تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود :البته همان طور که اساتید برجسته نیز در دانشگاه ها بازنشسته می شوند و برخی پزشکان بعد از سالها فعالیت و کار از کادر پزشکی کنار گذاشته می شوند افرادی که ازمدیران انجمن هستند نیز باید بعد از چند سال فعالیت و تلاش در این زمینه کار را به نیروهای جوان تر بسپارند وبه آرامش دردوران بازنشستگی بیاندیشند.

فوق تخصص بیماری های کلیه ادامه داد: با توجه به شناختی که ازنیروها ومدیران جوان والبته باتجربه در انجمن بیماران کلیوی ایران دارم به نظرم بهتراست برخی مدیران کنونی بدون هیچ دغدغه ونگرانی میدان عمل واجرا را برای ارایه بهتروگسترده ترخدمات به نیروها ومدیران جوانتر،شناخته شده ودارای برنامه بسپارند. از این رو موافق تغییرات جدی هستم ومعتقدم بهتر است درمدیریت سنتی این انجمن تحولی چشمگیر صورت گیرد تا مردم و بیماران ازخدمات بیشترورفاه بهتری برخوردارشوند.

دبیر انجمن پیوند اعضا ایران تاکید کرد:بالاخره دوستان باید بپذیرند که نمی توان سالها به همان سیستم وروش های قدیمی به کار ادامه داد و شاهد پیشرفت هم بود. بلکه بهتر است از نیروهای جوان و زبده بهره گرفت تا انرژی مثبت شان را به سیستم تزریق کنند .

گفتنی است به تازگی پروفسوربهروزبرومند پدرنفرولوژی ایران وریاست پنج دوره انجمن نفرولوژی ایران ودکتر فصیحی عضو سابق هیات مدیره انجمن نفرولوژی ایران نیزخواستارتغییرات بنیادی و جدی درمدیریت سنتی انجمن بیماران کلیوی شده بودند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: