کد خبر: ۱۰۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 23
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>دومين رويداد كشوري كارآفريني سلامت به همت مركز رشد پژوهشگاه فناوري هاي نوين علوم زيستي ابن سينا به مدت سه روز در نيمه اول شهريور ماه در تهران برگزار مي شود.
به گزارش شفا آنلاین، شكل گيري و توسعه اكوسيستم كارآفريني در حوزه سلامت، هدف محوري در برگزاري اين رويداد كارآفريني به شمار مي رود.
توانمندسازي مديريتي براي شركت هاي نوپا، انتقال تجربه و تبادل نظر سياستمداران، سرمايه گذاران، معاونت هاي فناوري و مديران ارشد مراكزي كه در خلق اكوسيستم كارآفريني در غالب مراكز رشد، نقش هدايت محوري دارند، كمك به بازاريابي و بازارسازي شركت هاي داراي محصول مستقر در مراكز رشد از طريق برپايي نمايشگاه هاي جانبي و حمايت مادي و معنوي از 6 شركت نوپاي برگزيده، از ديگر اهداف مهم برگزاري اين رويداد است.
برگزاري پنل هاي تخصصي، كارگاه ها و نمايشگاه جانبي از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در برگزاري اين رويداد و در راستاي دستيابي به اهداف آن است.
اين رويداد با همكاري دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي و دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كرمانشاه و با حضور سرمايه گذاران، صنعت گران دانش بنيان موفق، اعضاي ملي بنياد نخبگان، مديران مراكز رشد حوزه سلامت، دانشجويان خلاق و علاقمند به كارآفريني در دانشگاه هاي علوم پزشكي و شركت هاي نوپاي مستقر در مراكز رشد برگزار مي شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: