کد خبر: ۱۰۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 16
ابراز تأسف نماینده ولی فقیه در هلال احمر
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه خدمات «توانبخشی» از عمده مشکل مردم و بیماران است، به جزئیاتی از «دست و پا سازی» این جمعیت برای نیازمندان پرداخت.

به گزارش شفاآنلاین : حجت الاسلام عبدالحسین معزی  با تایید زمین ماندن خدمات توانبخشی در کشور اظهار داشت: یکی از عمده‌ترین مشکل مردم و بیماران در حوزه سلامت مربوط به خدمات توانبخشی است.


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر درباره اقدامات هلال احمر براساس دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت تصریح کرد: نگاه بنده به هلال‌احمر علی‌الخصوص در حوزه توانبخشی نگاه مثبتی است زیرا هلال احمر به آدم‌هایی که توانایی ندارند، کمک می‌کند.


حجت الاسلام عبدالحسین معزی به فعالیت‌های «دست و پا سازی» جمعیت هلال احمر نیز گریزی زد و خاطرنشان کرد: با این وجود بیماران در حوزه توانبخشی مشکل دارند و باید نهادهای مربوطه از جمله بیمه‌ها، براساس دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بیمار نباید به جز درد و بیماری؛ درد دیگری داشته باشد به سمتی پیش روند تا هر روز شاهد کاهش مشکلات این گروه از بیماران باشیم، وضعیتی که هم اکنون شاهد آن نیستیم.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: