کد خبر: ۱۰۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 14
شفا آنلاین>سلامت>متخصصان قلب و عروق در دومین كنگره بین‌المللی فیبریلاسیون دهلیزی و بیماری های قلبی كه روز پنجشنبه در شیراز آغاز بكار كرد، بر لزوم جدی گرفتن تپش های نامنظم قلب و احساس سرگیجه تاكید و آن را از علائم سكته اعلام كردند.

 به گزارش شفا آنلاین، در این كنگره كه به مدت دو روز ادامه دارد، تازه های علمی فیبریلاسیون دهلیزی و بیماری های قلبی با حضور متخصصان داخلی و خارجی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
دبیر علمی دومین كنگره بین‌المللی فیبریلاسیون دهلیزی و بیماری های قلبی در شیراز در آیین افتتاحیه این كنگره بیان داشت: هدف از برگزاری این كنگره، ارایه تازه های جراحی فیبریلاسیون دهلیزی است و امید داریم كه این نقیصه در قطب پزشكی جنوب كشور برطرف شود.
محمد حسین نیكو با بیان اینكه جراحی این عمل از یك سال گذشته تاكنون در ایران صورت گرفته است، افزود: در این كنگره بین المللی با دعوت از متخصصان این رشته تبادل تجربیات در این زمینه انجام خواهد شد .
وی ادامه داد: در مدت دو روز برگزاری این كنگره، سخنرانانی از كشورهای اروپایی و آسیایی، فرآیند این بیماری را از جنبه‌های محیطی، ژنتیكی و روش‌های درمانی، دارویی و غیر دارویی را مورد بررسی قرار می دهند.
نیكو بیان كرد: همچنین در این كنگره علمی، جدیدترین داروهای ضد لخته شدن خود معرفی خواهد شد.
این پزشك متخصص همچنین بر لزوم تغییر رفتاری و تغییر در سبك زندگی تاكید كرد و گفت: بسیاری از بیماری های قلبی ریشه در سبك غلط زندگی، كم تحركی و رژیم غلط غذایی دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: