وی با بیان اینکه ۹۴ درصد از شکایت های ثبت شده مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: از بیش از ۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۹۰ تعداد ۵ هزار و ۹۰۳ تماس اعم از مرتبط یا غیر مرتبط منجر به راهنمایی و مشاوره، آموزش یا ارجاع به خارج از بخشهای سازمان شده است.
محراب زاده در ادامه گفت: بیشترین شکایات وارده به ترتیب فراوانی مربوط به دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، شهید بهشتی، اصفهان، ایران، شیراز و قم بوده و بیشتر مربوط به اصناف سلف سرویس و رستوران ها، اغذیه فروشی و ساندویچ و پیتزا، بقالی و سوپرمارکت، نانوایی، اماکن مسکونی و آشپزخانه(کترینگ) بوده است.
رئیس سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، عدم رعایت نظافت عمومی محل کار، مواد غذایی غیر بهداشتی، دفع غیر بهداشتی فاضلاب، مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و وجود جسم خارجی در مواد غذایی پخته شده را به ترتیب بیشترین نوع درخواست تماس گیرندگان ذکر کرد و گفت: با واحدها و مراکز غذایی که مرتکب تخلف بهداشتی شده اند، برخوردهای قانونی لازم اعم از اخطار کتبی، معرفی به مراجع قضائی، رفع نقص، معدوم سازی کالا و مواد غذایی صورت گرفته است.
من امروز با ذوق بسیار به همراه دوست
نازنینم و دخترم به ریتوران شما امدیم. از موسیقی زنده لذت بردیم ، از مهمان نوازی عزیزان لذت بردیم . د نهایت تاسف خانمی که حسابدار ریتوران بود با وجود دریافت فیش بنده که شماره ۳۳ بود اشتلاه قبضی را صادر کردند که به علت درج کلاب وزیری در ابتدا و سرویس ماست و کباب برگ بنده مابقی را نخواندم و پرداخت کردم. بعد از نشستن پیش دوستم همان خانم با کنال بز ادبی امد بالا سر ما و فیش را با بی ادبی از دست من کشید و گفت اینکه فیش شما نبود پاسو ببا صندوق!!!!
باورم نشد که همچین توهینز سر ۷۰،۰۰۰ تومان و تفاوت قیمت ۶۰۰۰ تومان رخ بده
وقتی گله کردم و صدام رو به اعتراض بالا بردم این پرسنل بی ادبتر برخورد کرد و بر عکس به جای عذر خواهی بنده را بار معطل کرد و با کمال شرم دروغ گفت.
شما باید با اداره کار محل واداره بهداشت تماس بگیرید
همبرگر سوخته بود بر خلاف تبليغات مديريت ناصحيح داشتن سيب زميني سرد و ماسيده بود
گوشت ها بهداشتي نبود توي مغازه بوي علف و الكل مي امد
مشتري ها همه ناراحتي از سرويس دهي بودن و خانم كه اونجا بود فقط فكر خنديدن بود
ليوانها كثافت ميباره
گوشت بهداشتي نيست و بؤ ميده
توي مغازه سوسك ديديم به كاركنان گفتيم اما انگار واسشون عادي بود
غذا واقعا كثيف بود كاهو ها ماسيده بود قيمّت ها خيلي بالا بود غذا نخورده برگشتيم
توىخدا اطلاع رساني كنين من نميدونم چرا اين فست فودها بأزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غذاش خیلی مونده و خیلی گرون و رو همه چیزا هم ارزش افزوده میگیره
دیشب جوجه خوردیم تا صبح از دل درد مردم
امروز بعد بهبودی نسبی که به مسئول بی مسئولیت زنگ زدیم میگه سرما خوردید
کو اون وجدان ......
یعنی ما سه نفر درست بعد شام شنبه با اسهال واستفراغ شدید سرما خوردیم
اگر خانواده ی خودتون به این مریضی مبتلا میشد چیکار میکردید ؟
وضعیت بهداشت سرویس بهداشتی بسیار بسیار بد میباشد.
به مدیر رستوران هم گفتم اصلا واکنش خوبی نداشت و فرمودن مردم رعایت نمیکنند .
کف سرویس بهداشتی پر ا زدستمال و توالت های فرنگی و زمینی بسیار کثیف بود.
مدیر رستوران گفت توالت فرنگی جنبه دکوری داره .