کد خبر: ۱۰۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 11
شفا آنلاین>سلامت>برنامه «فراسو» شبكه راديويي سلامت، سه شنبه ـ 24 فروردين ماه، با حضور كارشناسان به سوالات شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش درباره «آلرژي هاي فصلی و تغذیه» پاسخ مي دهد.
به گزارش شفا آنلاین ، «فراسو» عنوان برنامه اي از گروه تغذيه و سلامت شبكه راديويي سلامت است، كه به منظور آگاهي، اطلاع رساني، تعامل با شنوندگان و ارائه راهكارهاي مناسب؛ هر روز در اين برنامه راديويي از يكي از پزشكان متخصص دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ و راهكارهاي مناسب را ارائه دهد.
اين برنامه، روز سه شنبه، با حضور دکتر ضياءالدين مظهري، متخصص تغذیه به سوالات شنوندگان در خصوص «آلرژی های تغذیه ای در فصل بهار» پاسخ مي دهد.
گفتني است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقيقه، به كوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستي» و گروه «تغذيه و سلامت»، بر روي موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز، تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
«نيم نگاه» و اقتصاد در خانواده
برنامه «نيم نگاه» شبكه راديويي سلامت، سه شنبه ـ  24 فروردين ماه، «اقتصاد در خانواده» را بررسي مي كند.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «نيم نگاه» مجله اي خبري و تحليلي است كه به بررسي موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف روان، جسم و اجتماعي مي پردازد.
معمولاً خانواده‌هایی وجود دارند که منابعی را احیاناً در دسترس دارند؛ ولی نمی‌دانند این منابع را کجا خرج و چگونه سرمایه‌گذاری کنند.
در همين ارتباط، روز سه شنبه، در برنامه «نيم نگاه» كه كاري از گروه خانواده شبكه راديويي سلامت است، از ساعت 12:30 به  مدت 40 دقيقه با حضور دکتر عليرضا شریفي یزدی، جامعه شناس و دکتر صفاری، اقتصاددان ، به اين پرسش كه خانواده چگونه در اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کنند؟ پاسخ داده مي شود.
گفتني است، برنامه «نيم نگاه» روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.راديو سلامت
برچسب ها: تغذيه ، سلامت ، متخصص
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: