کد خبر: ۱۰۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 02
شفا آنلاین>سلامت>مدیر عامل مجتمع دارو درمانی هلال ایران، از مشارکت جمعیت هلال احمر در برنامه های مرتبط با سلامت خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

 به گزارش شفا آنلاین،حمید چوبینه با اشاره به همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال احمر با وزارت بهداشت گفت: قرار است این همکاری در حوزه آگاهی بخشی به خانواده ها و معلمان با موضوع سلامت جنسی نوجوانان و درمان ناباروری زوج ها گسترش یابد.
وی بحران ها اجتماعی را از مخاطرات همه جوامع دانست و افزود: اگر افراد جامعه از آگاهی و دانش کافی برخوردار باشند از زمینه های بروز بحران های اجتماعی کاسته می شود.
چوبینه، رفع آلام جامعه را از وظایف اصلی جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت: آگاهی بخشی به افراد جامعه سبب می شود، کیفیت زندگی آنها افزایش یابد و در نتیجه بسیاری از مشکلات کاسته خواهد شد.
مدیر عامل مجتمع دارو درمانی هلال ایران با بیان اینکه تاروپود جامعه را اعضای خانواده تشکیل می دهند، افزود: سلامت جامعه در گرو سلامت تک تک اعضای خانواده است.
وی همچنین با بیان اینکه دخالت در حوزه سلامت خانواده جزء وظایف جمعیت هلال احمر نیست، گفت: هلال احمر بصورت داوطلبانه در آگاهی بخشی خانواده ها مشارکت می کند.
چوبینه درباره افزایش سلامت جنسی نوجوانان تصریح کرد: اکنون بسیاری از معضلات که در حوزه سلامت جنسی برای نوجوانان پیش می آید، از سوی والدین و نوجوانان در صورت وجود آگاهی در آنها رفع می شود.
وی با اشاره به توافقات وزارت بهداشت و هلال احمر گفت: قرار است هلال احمر در تصمیم سازی و سیاستگذاری در سلامت خانواده مشارکت داشته باشد.
مدیر عامل مجتمع دارو درمانی هلال ایران درباره دیگر توافقات افزود: حضور نمایندگان هلال احمر در جلسه ها مربوطه در وزارت بهداشت و بهره مندی از بودجه های دولتی در حوزه سلامت جنسی و درمان ناباروری از دیگر توافقات است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: