کد خبر: ۱۰۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 01
شفا آنلاین>سلامت>عضو هیأت مدیره نظام پرستاری زاهدان گفت: زمانی این بهیار ۴۵ ساله را پیدا می‌کنند که چندین ساعت از زمان مرگش گذشته و دچار جمود نعشی شده بود.

به گزارش شفا آنلاین، سلیمان نارویی عضو هیات‌مدیره نظام پرستاری زاهدان گفت: صفورا شهرکی بهیاری با ۲۵ سال خدمت در بخش سوختگی بیمارستان خاتم زاهدان (ص) بود که به‌تنهایی در بخش کشیک بوده و به رحمت ایزدی پیوست.

وی با اشاره به وقوع این حادثه در شیفت عصر بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان ادامه داد: در آن زمان یک بیمار در بخش بستری بوده که حدود ساعت ۵ عصر رزیدنت جراحی برای نوشتن یک مشاوره به بخش مراجعه می‌کند و هرچه آیفون را می‌زند کسی در را باز نمی‌کند.

این عضو هیأت‌مدیره نظام پرستاری زاهدان افزود: سپس این رزیدنت جراحی شروع به در زدن می‌کند و پس از مدت زمان طولانی، در توسط همراه بیمار سوختگی در باز می‌شود و بعد رزیدنت شروع به صدا کردن بهیار می‌کند اما پاسخی نمی‌شنود.

نارویی گفت: بالاخره رزیدنت جراحی وی را در رختکن پیدا می‌کند که روی مبل نشسته و فوت کرده است و از همراه بیمار که سؤال می‌کند کی ایشان را دیده  و همراه عنوان می‌کند اصلاً بهیار را ندیده است یعنی از ابتدا شیفت ساعت ۲ تا ۵ عصر.

وی با بیان اینکه وی در همان لحظه ورود به رختکن فوت کرده است، ادامه داد: زمانی وی را پیدا می‌کنند که چندین ساعت از زمان مرگش گذشته و دچار جمود نعشی شده بود.

این عضو هیأت‌مدیره نظام پرستاری زاهدان افزود: هم‌اکنون به مدت ۴ سال است که شیفت‌های بخش سوختگی بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان تک‌نفره اداره می‌شود یا با یک پرستار و یا با یک بهیار.

نارویی یادآور شد: بارها نسبت به این موضوع به دفتر پرستاری اعتراض شد که مسئولان همواره کمبود نیروی انسانی را عنوان کردند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: