کد خبر: ۱۰۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 30
مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر عنوان کرد
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با حضور در گلستان از کمپ های نوروزی «طرح ملی امداد و نجات» و «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» بازدید و از روند ارائه خدمات به مسافران ابراز رضایت کرد.
به گزارش شفاآنلاین : مهندس وحید رحمتی در این بازدید گفت: نقش جمعیت هلال احمر در نوروز به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد خدمات سفر، نقشی اساسی و پر رنگ است. آمادگی و همیشه در صحنه بودن اعضا و نجاتگران موجب تحقق این امر شده است.

وی ضمن اشاره به دقت در امر جانمایی و طراحی کمپ ها در شهرستان های گلستان، خاطر نشان کرد: آنچه را که طی بازدید از استان شاهد بودم، کار کارشناسی و دقت و توجه لازم در انتخاب مکان و طراحی ابتکاری کمپ ها جهت ارائه خدمات به مسافران و هموطنان در ایام نوروز٩٥ بوده است.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به بهره مندی از اعضا و نجاتگران داوطلب در طی سالیان متمادی طرح نوروزی، افزود: حضور اعضای جوان داوطلب و نجاتگران در کمپ ها و پایگاه های امداد و نجات، نشان از تحقق فرهنگ داوطلبی در میان جوانان هلال احمری در این استان است. این امر گلستان را در سطح کشور بارز و شاخص ساخته است.

رحمتی با اشاره به ایجاد «کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای » به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با هدف فرهنگ سازی در ایام نوروز، گفت: نوروزی همراه با آرامش و خاطراتی خوش، آرزوی همگان است. اگر بخواهیم سفری ماندگار و دل انگیز را برای خود و خانواده رقم زنیم، باید قوانین و مقررات را رعایت کنیم. همان چیزی که اعضای جوان داوطلب با معرفی کمپین به دنبال آن هستند.

وی در پایان ضمن تبریک سال نو به تمامی مردم مهمان نواز گلستان و مجموعه جمعیت هلال احمر، اذعان داشت: امید آن دارم که در سال جدید به همت و تلاش مجموعه مدیران، پرسنل، اعضا، نجاتگران، داوطلبان و خیرین نیک اندیش شاهد رشد و تعالی جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف کاری بویژه در بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی در سطح جامعه باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: