کد خبر: ۱۰۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 29
شفا آنلاین>سلامت>عفونت در طرف دیگر پرده صماخ که عفونت گوش میانی خوانده می شود. ممکن است هنگام عفونت های ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفلوآنزا رخ دهد.

به گزارش شفا آنلاین،آشنایی اولیه با علائم بیماری‌ها و دردها و آگاهی درباره مواجهه با آنها می تواند کمک شایانی در رفع آنها داشته باشد. در این خبر علائم گوش درد را خواهید خواند.


عفونت گوش می تواند در مجرای خارجی یا پشت پرده صماخ رخ دهد. عفونت گوش ممکن است یک روز پس از شنا یا آب بازی رخ دهد(به همین دلیل گاهی به آن گوش شناگران گفته می شود) اگر از گوش پاک کن برای پاک کردن مجرای گوش استفاده می کنید، ممکن است عفونت و آزردگی مجرای گوش به دفعات بیش تر برای شما رخ دهد.

عفونت در طرف دیگر پرده صماخ که عفونت گوش میانی خوانده می شود. ممکن است هنگام عفونت های ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفلوآنزا رخ دهد.

هنگام سرماخوردگی تورم و احتقان می تواند مسیر تخلیه را از طریق لوه اوستاش را بند بیاورد استفاده از توصیه های خانگی برای کاهش ناراحتی و علایم عفونت گوش می تواند کمک کننده باشد و شما را در تصمیم گیری برای مراجعه به پزشک یاری رساند.

علایم ممکن در بزرگسالان شامل موارد زیر است: درد در گوش و اطراف آن، خارش گوش، افت شنوایی، ترشح از گوش، تب، گره های لنفی دردناک دور گوش یا گردن، درد درهنگام کشیدن لاله گوش

توصیه های خانگی

1-    اکثر مردم هنگام درد گوش ناشی از عفونت گوش میانی بسیار نگران رفع آن هستند. استامینوفن آ اس آ (آسپرین) یا بروفن به کاهش درد کمک می کند. به صفحه 180 برای کنترل درد و به صفحه 60 برای دوز استامینوفن نگاه کنید. اگر بهبودی رد در یا تغییری در وضعیت طی 24 تا 36 ساعت اتفاق نیفتاد اغلب نیاز به یک دوره آنتی بیوتیک وجود دارد. آنتی بیوتیک ها به سرعت درد را از بین می برند. برای دریافت آنتی بیوتیک به پزشک مراجعه کنید.

2-    حوله ای گرم را چندین بار به مدت 20 دقیقه روی گوش بگذارید. این کار اغلب به رفع درد کمک می کند.

3-    استفاده از روغن گرم درون مجرای گوش می تواند تا  حدی باعث رفع درد شود می توان از روغن های مخصوص که در داروخانه وجود دارد با راهنمایی دکتر داروساز استفاده کرد قبل از آن که روغن را به درون مجرای گوش بریزید با نوک انگشتان دمای آن را امتحان کنید.میزان


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: