کد خبر: ۱۰۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 22
شفا آنلاین>سلامت>رئیس ستاد سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 505 تن موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بازرسی های بازرسان بهداشت محیط از اول اسفندماه سال گذشته تاکنون در سراسر کشور معدوم شده است.
به گزارش شفا آنلاین، سیدرضا غلامی از کنترل وضعیت بهداشتی اماکن بین راهی در روز جاری خبر داد و افزود: بازرسان بهداشت محیط در قالب هزار و 700 تیم بازرسی سیار و ثابت در سراسر کشور در حال انجام بازرسی بهداشتی از مراکز و اماکن تهیه و توزیع موادغذایی، اماکن اقامتی و مراکز بین راهی هستند.
وی با اشاره به 370 هزار بازدید بهداشتی انجام شده تاکنون در سراسر کشور توسط بازرسان بهداشت، اظهار کرد: از این تعداد، پنج هزار و 940 مورد از مراکز و اماکن به مراجع قانونی معرفی شده و 975 مورد از اماکن و مراکز نیز به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل شده اند.
به گفته رئیس ستاد سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون برای 94 هزار و 434 نفر از شاغلین، کارت بهداشت صادر شده است.
غلامی تعداد موارد کلرسنجی از شبکه های آبرسانی و آب مصرفی مراکز و اماکن مورد بازرسی را بیش از 244 هزار مورد عنوان کرد و گفت: بیش از 19 هزار مورد، نمونه برداری از آب آشامیدنی نیز انجام شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: