کد خبر: ۱۰۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 21
شفا آنلاین>سلامت> وزیر بهداشت از حضور 4500 بازرس بهداشت محیط و کار در غالب 1700 تیم در کل کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: این میزان دو برابر سال قبل بوده و این بازرسان در واحدهای خدماتی نظارت می‌کنند، بنابراین امیدوارم ارائه کنندگان خدمات نیز از این فرصت به صورت سالم استفاده کنند و فکر کنند که میزبانان خوبی برای مردم هستند نه کاسبان خوبی و اگر در گذشته هم قصوری داشته‌اند آن را رفع کنند.

به گزارش شفا آنلاین،حسن هاشمی با بیان اینکه ارائه کنندگان خدمات در حوزه غذا، آشامیدنی و غیره بزرگترین افتخارشان پذیرایی از ایرانیان باشد اظهارکرد: در این صورت مشکلی نخواهیم داشت. حال ممکن است ما تخلفی را نبینیم اما تاکید می‌کنم اگر تخلفی مشاهده شود از حق مردم مراقبت می‌کنیم و از قوه قضائیه هم می‌خواهیم که با متخلفین برخورد کند؛ به طوری که بازدارنده باشد.

شماره‌های 1490 و 190 برای شکایات مردم

هاشمی ادامه داد: درعین حال مردم می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز در صورتی که شکایتی از بهداشت محیط داشتند با شماره‌های 1490 و 190 تماس بگیرند و امیدواریم همکاران ما در این حوزه با سرعت به این شکایات رسیدگی کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه معتقدیم کسانی که در حوزه غذا تقلب می‌کنند بدترین ظلم را انجام می دهند تاکید کرد: این کار از جنایت نیز بالاتر است. چرا که مردم یک سال منتظر بودند تا نوروز بیاید دور هم جمع شوند و یک تجدید خاطره داشته و چندین روز از مشکلات اجتماعی فاصله بگیرند. حال اگر کسانی به قصد سودجویی تقلب کنند، ظلم کرده‌اند؛ چرا که ممکن است تقلبشان زیان آور باشد به طوری که نتوان آن زیان را جبران کرد.

هاشمی در خاتمه تأکید کرد: این موضوع اهمیت کار حوزه بهداشت محیط و کار و دستگاه قضایی را می‌رساند و امیدواریم آن طور که مردم انتظار دارند از حقوقشان مراقبت کنیم و باید توجه کرد که مراقبت به طور گسترده باعث احساس امنیت در مردم می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: