کد خبر: ۹۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 05
شفاآنلاین:جامعه>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی، درگذشت آیت الله واعظ‌ طبسی را محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه شریف روحانیت و همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام و همچنین خاندان معزز آن مرحوم تسلیت گفت.
متن پیام صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است:


إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

درگذشت عالم بزرگوار و مبارز، تولیت آستان مقدس رضوی(ع)، همسنگر امام خمینی(ره) و یار باوفای مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی باعث تأسف و تأثر تمامی دوستداران انقلاب اسلامی گردید.

آیت الله واعظ‌طبسی در خانواده‌ای روحانی تربیت شد و علاوه بر تحصیل علوم دینی، در مبارزه با رژیم ستمشاهی از اولین همراهان و یاران امام خمینی(ره) بود و در پیروزی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی بویژه در شرق کشور نقشی اساسی داشت. بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با حکم امام خمینی(ره) تولیت آستان مقدس رضوی(ع) و همچنین حوزه علمیه بزرگ و ارزشمند مشهد مقدس را بر عهده گرفت و در تمامی این مسئولیت‌ها اثرات ماندگاری را برجای گذاشت.

اینجانب مصیبت درگذشت این عالم مجاهد را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه شریف روحانیت و همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام و همچنین خاندان معزز آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای آن فقیه بزرگوار نیز علو درجات و همنشینی با اولیاء الله را خواستارم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: