کد خبر: ۹۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 26
شفا آنلاین>سلامت>مشاور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: بیماران در صندوقهای سیاری که به بیمارستانها آمد، رأی خود را به صندوق انداختند و هیچ مشکلی در روند شرکت بیماران در انتخابات گزارش نشد.

به گزارش شفا آنلاین،عباس زارع نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا صندوقهای سیار در بیمارستانها به درستی توزیع شده است و اختلالی در روند شرکت بیماران در انتخابات نبوده است، گفت: صندوقهای سیاری اخذ رأی مانند دوره های گذشته انتخابات در بیمارستانها رأی بیماران را دریافت کردند و هیچ گزارشی از اختلال در این روند نداشته ایم.
وی گفت: در اغلب بیمارستانهای بزرگ حتی صندوق ثابت وچود داشته است که کارکنان بیمارستان می توانستند رأی خود را از این طریق به صندوق بیندازند و صندوقهای سیار نیز بیمارستان به بیمارستان رأی بیماران را دریافت کردند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت اضافه کرد: هیچ گزارشی درباره اینکه در بیمارستانی صندوق سیار نرفته باشد نداشته ایم اما گزارش و آ مار مربوط به صندوقهای ثابت و سیاری که در بیمارستانها بوده است را ستاد انتخابات و وزارت کشور باید اعلام کند.
برچسب ها: شرکت ، انتخابات ، صندوق
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
من همین الان با فرمانداری شیراز تماس گرفتم جهت صندوق سیار برای بیمار بدحال در منزل و گفتند نداریم! و صحبت ریس ستاد انتخابات را تکذیب کردند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: