کد خبر: ۹۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 24
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تصریح کرد:
شفاآنلاین:جامعه>معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اهمیت مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با حضور یکپارچه مردم در این رویداد، نمایندگانی وارد مجلس شوند که با دلسوزی و بدون توجه به منافع گروهی خود، به فکر منافع ملی باشند.
به گزارش شفاآنلاین : دکتر رضا ملک زاده اظهار کرد: به همه مردم ایران توصیه می کنم که با حضور سراسری و بی نظیر خود در روز هفتم اسفند در پای صندوق های رای، اقدام تاریخی دیگری را رقم بزنند.
ملک زاده افزود: اکنون کشور در موقعیت بسیار حساسی قرار دارد؛ پس از موفقیت بزرگ دولت تدبیر و امید در مساله برجام و همچنین با توجه به شرایط حساس و بحرانی منطقه، لازم است با وحدت و همدلی بین دولت، مجلس و همه نهادهای کشور، موفقیت های بی نظیر دیگری در رفع بسیاری از مشکلات پیش رو داشته باشیم.
ملک زاده گفت: دستیابی به این مهم، به حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رای نیاز دارد تا با اعلام رای خود و انتخاب اصلح ترین افراد، بتوانیم شاهد ورود افرادی به مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشیم که با دلسوزی و بدون توجه به منافع گروهی خود، به فکر منافع ملی باشند.
در همین حال، 'شاهین آخوندزاده' قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نیز مشارکت گسترده مردم در انتخابات را عاملی در جهت حل مشکلات کشور دانست.
آخوندزاده  اظهار کرد: انتخابات مجلس دهم تکمیل کاری است که مردم در انتخابات ریاست جمهوری در سال 1392 انجام دادند.
وی توضیح داد: منفعت ایجاد یک مجلس قوی که دست دولت را در حل مشکلات باز می گذارد، به مردم می رسد. بنابراین لازم است که مردم بدون نگرش حزبی به نامزدهایی رای دهند که بتوانند گره ای از مشکلات کشور را باز کنند.
آخوندزاده افزود: افرادی که فقط متعلق به حزب یا گروه خاصی هستند و هیچ نگرش ملی و علمی برای حل مشکلات ندارند، در صورت ورود به مجلس فقط کرسی هارا پر می کنند و اقدام خاصی در رفع مشکلات انجام نخواهند داد.
قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: علاوه بر این، ما در زمان بسیار بحرانی قرار داریم به گونه ای که در اطراف کشور خصومت ها و دشمنی های زیادی علیه ما جریان دارد، اگر مجلس و دولت یکدل و یکدست نباشند، مشکلات زیادی برای کشور می تواند ایجاد شود.
آخوندزاده افزود: بنابراین شرکت در انتخابات برای حفظ آرامش و امنیت ضروری است. اگر مشارکت حداکثری نباشد، نامزدهایی انتخاب می شوند که با حداقل رای وارد مجلس می شوند و این مساله به کشور آسیب وارد می کند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در روز هفتم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: