کد خبر: ۹۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 23
عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران گفت: باتوجه به شناخت عمیق از دکتر علی نوبخت حقیقی- کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس شورای اسلامی-معتقدم ایشان پشتیبان جامعه پزشکی و مردم بوده و خواهد بودو درصورت راهیابی به مجلس می تواند بسیار کارآمد وتاثیرگذار باشد.
دکتر محمدحسین بدخش در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: من دکتر نوبخت را بیش از 28سال است که می شناسم؛ وی مردی بسیار پیگیر، شجاع است ضمن اینکه به اصول اسلامی و اخلاقی نیزبسیار پایبند است.

وی ادامه داد: در پایبندی به اصول مذهبی و اعتقادی نمونه یک انسان واقعی و مسلمان است، وی پشتیبان جامعه پزشکی؛ واقعیت و بیماران می باشد.

Image result for ‫دکترعلی نوبخت‬‎

بدخش خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که روابط صحیح و سالم جامعه پزشکی بین پزشکان و بیماران حاکم شود و تمام تلاش دکتر نوبخت و گروه وی برای داشتن بیمه های قوی است، باید سعی کنیم ارتباط مالی بین پزشک و بیمار را کم کنیم و تمام تلاش بر این خواهد بود تا بیماران طبق فرمایش مقام معظم رهبری جز درد بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

  1. وی اذعان کرد: این موارد در صورتی ایجاد می شود که بیمه های مقتدر و دارای پشتوانه قوی داشته باشیم که دکتر نوبخت دنبال این است که بیمه های محکم؛فراگیر و برای همه آحاد جامعه داشته باشیم نه برای فرد خاصی.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: