کد خبر: ۹۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 09
رئیس کمیته امداد:
شفاآنلاین:جامعه>رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: اکنون درخواست های مردمی به عنوان ورودی های کمیته امداد بسیار بیشتر از خروجی های این نهاد است و این علامت خوبی نیست.
به گزارش شفا آنلاین : پرویز فتاح  امام راحل را پدر محرومان، مستضعفان و یتیمان توصیف کرد و با بیان اینکه امام خمینی(ره) در سطح ضعیف ترین مردم جامعه زندگی را می گذراند، افزود: امام، انقلاب را با محرومان و کوخ نشنیان به پیروزی رساند و یک موی کوخ نشینان و مستضعفان را به همه کاخ نشینان نداد، زیرا همین کوخ نشینان بودند که پس از پیروزی انقلاب نیز در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.
وی با اشاره به محبوبیت و جهانی شدن امام راحل خاطرنشان کرد: باید همین منطق را سرلوحه کارهای خود قرار داده و نگذاریم نظام اسلامی و مسئولان آن به سمت رفاه طلبی سوق پیدا کرده و از محرومان جامعه جدا شوند زیرا اگر چنین شود فقط یک شعار از انقلاب باقی نخواهد ماند.
فتاح با تاکید بر اینکه باید تمام قوانین و تصمیمات مسئولان نظام به نفع محرومان و مستضعفان باشد، گفت: اگر غیر از این باشد از اهداف انقلاب و امام راحل فاصله گرفته ایم.
رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه اوضاع اقتصادی کشور طی سال های گذشته همواره فقر آفرین بوده و مربوط به این دولت نیست، افزود: اکنون درخواست های مردمی به عنوان ورودی های کمیته امداد بسیار بیشتر از خروجی های این نهاد است و این علامت خوبی نیست.
وی درمورد فروش ساختمان کمیته امداد در سوهانک با بیان اینکه این نهاد ساختمانی جدید خریداری کرده، گفت: در سه ماه نخست سال 95 انتقال تدریجی ما از این ساختمان صورت می گیرد و تا تابستان آینده در آن مستقر خواهیم شد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: