کد خبر: ۹۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 30
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: 14 بیمارستان در کشور در مرحله تکمیل و تحویل قرار دارد.

به گزارش شفا آنلاین،محمدجعفر علیزاده روز شنبه در آستارا در جمع خبرنگاران افزود: 14 بیمارستان همزمان در هشت استان کشور با یک هزار و 200 تخت در مرحله تکمیل است.
وی با اشاره به اینکه تمام سعی ما مبتنی بر اتمام سریع این پروژه هاست، ادامه داد: این پروژه ها پس از تکمیل نهایی به منظور تجهیز تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می شود.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه شش پروژه بیمارستانی در استان گیلان فعال است، اضافه کرد: بیمارستان 35 تختخوابی رضوانشهر ، 130 تختخوابی آستارا ، 400 تختخوابی رشت ، 35 تختخوابی شفت، 130 تختخوابی لنگرود و 217 تختخوابی لاهیجان در حال تکمیل نهایی است.
وی تحول در نظام سلامت را مطلوب و مورد رضایت هموطنان خواند و گفت: سعی دولت این است که با تکمیل بیمارستان های در دست ساخت، امکانات سخت افزاری در بخش سلامت را به نحو شایسته ای تامین کند.
علیزاده اختصاص اعتبارات لازم برای بیمارستان های در حال ساخت را موجب شتاب پروژه ها خواند و ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها رونق بخش سلامت را در دولت تدبیر و امید شاهد خواهیم بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و فرماندار شهرستان آستارا امروز(شنبه) از مراحل اجرایی پروژه 130 تختخوابی آستارا واقع در غرب استان بازدید کردند.
هم اینک 22 بیمارستان در استان گیلان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی با دو هزار و 331 تخت مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: