کد خبر: ۹۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 28
شفا آنلاین>بیمه و بانک>دلار و سکه دیروز باز هم در مسیر افزایش قیمت حرکت کردند. دلار از ابتدای صبح دیروز تا پایان معاملات، ١٤ تومان افزایش قیمت داشت اما نسبت به آخر وقت روز دوشنبه هفت تومان رشد کرد.
به گزارش شفا آنلاین، سکه اما دیروز در مقایسه با پایانی‌ترین معاملات روز دوشنبه، ١٠ هزار تومان افزایش قیمت داشت. در جریان معاملات دیروز، سکه طرح جدید تنها دو هزار تومان رشد قیمت داشت. اونس جهانی طلا هم از هزارو١٠٧ دلار در پایان وقت معاملات بازار دوشنبه به هزارو ١١٤ دلار در پایانی‌ترین معاملات بازار طلای داخل رسید که نشان از افزایش هفت‌دلاری دارد.

با رسیدن اونس جهانی طلا به هزارو ١١٤ دلار، پیش‌بینی‌ها از افزایش بیشتر قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی طلا حکایت دارند. به گزارش طلا، تازه‌ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت حاکی است که احتمال ادامه روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی وجود دارد و قیمت طلا احتمالا تا هزارو ١١٧ دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

 قیمت طلا بار دیگر تحت تأثیر کاهش شاخص سهام در بازارهای بین‌المللی و افت ارزش دلار با افزایش نسبی روبه‌رو شده و به بالاترین سطح از هشتم ژانویه رسیده است. بر اساس این گزارش طلا تلاش زیادی می‌کند تا بالاتر از سطح حساس و تعیین‌کننده هزارو ١٠٠ دلاری حفظ شود. به اعتقاد برخی تحلیلگران اقتصادی، اگر قیمت طلا در کوتاه‌مدت بالاتر از هزارو‌١٠٠‌دلار

 تثبیت شود، این احتمال وجود دارد که در میان‌مدت به بیش از هزارو ٢٠٠دلار در هر اونس افزایش یابد. تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه‌مدت هزارو ١٠١ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود، قیمت طلا تا هزارو ٩٢ و سپس هزارو ٨٢ دلار کاهش خواهد یافت.


سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی هزارو ١١٣ دلار است و اگر این سطح شکسته شود، قیمت طلا تا هزارو ١١٧ دلار افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا، منطقه یورو و چین و همچنین برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در روزهای آینده، تأثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: