کد خبر: ۹۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 26
مدیر درمان توریسم درمانى مجتمع دارویى-درمانى هلال ایران خبر داد
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>مدیر درمان توریسم درمانى مجتمع دارویى-درمانى هلال ایران از آمادگى براى توسعه توریسم درمانى در این مجموعه خبر داد و گفت: جذب توریسم درمانى از تمام کشورهاى منطقه از الویت‌های مجتمع دارویى-درمانى هلال ایران است.

به گزارش شفاآنلاین : سید سعید هاشمى با اشاره به منویات رهبرى مبنى بر تبدیل شدن کشور به قطب توریست سلامت، اظهار کرد: در راستاى اهداف جمعیت هلال احمر در تسکین آلام بشرى، بیمارانى از کشورهاى مختلفى چون عراق، سوریه، آذربایجان، تاجیکستان و ... از طریق پایگاه جمعیت در این کشورها معرفى و براى پیگیرى درمان به مجتمع دارویى-درمانى هلال ایران ارجاع داده مى‌شوند.

وى افزود: بیماران ارجاعى براى دریافت خدمات درمان در حوزه‌هاى جراحى چشم، اورتوپدی، عمومى، قلب، اورولوژى، درمان نابارورى و ... به مجتمع دارویى-درمانى هلال ایران مراجعه مى‌کنند.

مدیر درمان توریسم درمانى مجتمع دارویى-درمانى هلال ایران با اشاره به این که به طور متوسط ٣٠ تا ٥٠ بیمار خارجى در این مجموعه پذیرش مى‌شوند، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالاى علمى کشور و همچنین هزینه مناسب درمان مى‌توان از طریق جذب توریسم درمانى به اقتصاد کشور کمک کرد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه توریسم درمانى در کشور، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراجعان خارجی به مجتمع دارویى-درمانى هلال ایران از چند کشور منطقه هستند که اولویت ما در گام اول جذب توریسم سلامت در تمام کشورهاى منطقه و در گام بعدى از کشورهاى اروپایى است.

به گفته وى اقدامات لازم براى پذیرش بیمار از کشورهاى منطقه از طریق پایگاه‌هاى هلال احمر ایران در حال پیگیری است.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: