کد خبر: ۹۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 25
سرانجام پس از دو ماه وقفه؛
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>وزیر بهداشت، در اجرای بند (ب) ماده ۵ قانون سازمان نظام پرستاری، خانم ها محبوبه پاکدل و دکتر فرخنده شریف را به عنوان نمایندگان خود در شورای عالی نظام پرستاری منصوب کرد.
در متن دکتر سید حسن هاشمی آمده است:

سركار خانم محبوبه پاكدل

عضو محترم هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني مشهد

سركار خانم دكتر فرخنده شريف

عضو محترم هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني شيراز

با سلام؛

نظر به سوابق و تجربيات ارزشمند سركارعالي، در اجراي بند (ب) ماده (۵) قانون سازمان نظام پرستاري، به عنوان نماينده اين­جانب در شوراي­عالي نظام پرستاري منصوب مي­شويد.

انتظار مي­رود با حضور سركارعالي در شوراي مذكورو با اتخاذ رويكرد اعتدال، اخلاق و تعامل و با رعايت حقوق مردم، نظام سلامت و پرستاران، تصميمات و اقدامات مناسب در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه اتخاذ نمائيد. اين رويكرد باعث تقويت و تحكيم روابط نهادهاي دخيل در نظام سلامت كشور شده و در اين راستا می توانيم گام­هاي موثری براي خدمت به مردم عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برداريم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

 معرفی دو نماینده وزیر بهداشت در شورای عالی سازمان نظام پرستاری در حالی صورت می گیرد که این شورا در دوره جدید چند جلسه را برگزار کرده است. همچنین در مدت دو ماه گذشته که از تشکیل شورای عالی نظام پرستاری در دوره جدید می گذرد، رئیس کل سازمان نظام پرستاری در مکاتباتی با وزارت بهداشت، خواسته بود که نمایندگان وزیر در شورای عالی نظام پرستاری هرچه زودتر معرفی شوند.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: