کد خبر: ۹۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۴ - 2016January 10
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از مهلت دو روزه انتخاب رشته محل - برای داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتری تخصصی خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: داوطلبان پدیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (PhD) با توجه به کارنامه خود که در روز 21 دی در سایت قرار خواهد گرفت، براساس نمرات کسب شده و علاقه و ظرفیت‌های اعلام شده، مهلت دارند در روزهای 21 و 22 دی ماه نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل اقدام کنند.

پورکاظمی با تأکید بر اینکه داوطلبان حتماً از فرم انتخاب رشته محل خود پرینت تهیه کنند، تصریح کرد: در صورتی که داوطلب به هردلیل در تاریخ‌های فوق  موفق به انتخاب رشته محل نشوند، از فرآیند پذیرش حذف خواهند شد و مرکز سنجش آموزش پزشکی هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها نیز در سایت این مرکز قرار گرفته است، به "وبدا" گفت: کارنامه علمی تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی Ph.D رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 95 – 94 به همراه اسکن پاسخنامه این داوطلبان از تاریخ 21 دی ماه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار خواهد گرفت.تسنیم

برچسب ها: سنجش ، آموزش ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: