کد خبر: ۹۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳:۵۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۴ - 2016January 10
شفا آنلاین>سلامت>محققان برآورد کرده‌اند که طی سال 2012 بخش‌های اورژانس بیمارستان‌های آمریکا شاهد بیش از 3/1 میلیون مراجعه از سوی افراد میانسال بوده‌اند.
به گزارش شفا آنلاین،این رقم 5/13درصد کل مراجعات افراد میانسال را به بخش‌های اورژانس تشکیل می‌دهد که رقمی بالاتر از تعداد مراجعات به دلایل حمله قلبی و اختلالات احتقانی قلب بوده است.

از هر 100هزار مراجعه افراد میانسال به بخش اورژانس، 7231 مراجعه به دلیل بیماری‌های عفونی بوده است. شایع‌ترین بیماری‌های مبتلا به عفونت دستگاه تنفسی، عفونت سیستم ادراری و سپتی‌‌سمی است.

57/2 درصد این بیماری‌های عفونی که فرد را روانه بخش اورژانس کرده، ناشی از بستری شدن فرد در بیمارستان است. بالغ بر 4درصد این بیماران در طی مراجعه به اورژانس و یا دوران بستری فوت کردند.

       دکتر تاداهیرو گوتو، نویسنده مقاله و سردبیر مجله «جامعه کهنسالان آمریکایی» می‌گوید: «با توجه به رشد سریع جمعیت میانسال کشور آمریکا و نیز افزایش میزان مقاومت به آنتی‌بیوتیک‌ها بیماری‌های میکروبی رفته رفته تبدیل به یک معضل بزرگ اجتماعی می‌شود. مطالعات ما به عنوان یک اولویت ملی برای پژوهش، سیاست‌های سلامت واقدامات اجتماعی، نمایانگر این نکته است که باید با انتخاب استراتژی های صحیح، بیماری‌های عفونی منجر به مرگ و یا نیازمند درمان را کاهش دهیم.»
Medical express
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: