کد خبر: ۹۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۴ - 2016January 03
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید براین که فعالیت در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در رده سنی کودکان و نوجوانان از اهداف سازمان جوانان هلال احمر است، گفت: آماده همکاری با وزارت بهداشت هستیم.
به گزارش شفا آنلاین، مسعود حبیبی در دیدار با مشاور دفتر سلامت خانواده وزارت بهداشت، درباره فعالیت های سازمان جوانان هلال احمراظهار کرد: بخشی از فعالیت ها ما در قالب فعالیت های امدادی است و در صدد آموزش های مهارت های امداد و نجات به جوانان هستیم.
به گفته وی، بخش دوم فعالیت ها درسازمان جوانان هلال احمر به فعالیت هایی اختصاص یافته که زمینه بشردوستی دارند و یکی از مهمترین اهداف ما در این حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است.

** استفاده از ظرفیت سازمان جوانان هلال احمر برای انجام فعالیت های مشترک
دراین دیدار آبتین حیدرزاده، مشاور دفتر سلامت خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اینکه سازمان جوانان هلال احمر توان و فضای فیزیکی و نیروی مناسبی دارد، گفت: می توان از این فرصت استفاده کرد و فعالیتی مشترک را آغاز کرد.
حبیبی درمورد نوع فعالیت های برنامه ریزی شده درهمکاری مشترک میان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و دفتر سلامت خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: پروژه های متعددی در کشور انجام شده و همگی در این مورد توافق نظر دارند که آنچه در حوزه سلامت جوانان و بزرگسالان رخ می دهد برآمده از سنین کودکی و نوجوانی آنهاست.
وی با اشاره به ساختار جمعیت هلال احمر گفت: در همه جای جهان مرسوم است جمعیت هلال احمر با توجه به اینکه بزرگترین جمعیت مردم نهاد است علاوه بر کمک به مصدومان فعالیت های دیگری در قالب فعالیت های عام المنفعه انجام می دهد.
حیدرزاده افزود: برهمین اساس به همفکری در ارتقای مداخلات و همچنین در زمینه اجرایی به سازمان جوانان هلال احمر نیاز داریم و امیدواریم این آشنایی زمینه ساز انجام برنامه های منسجم و مشترک به خصوص در زمینه کودکان و نوجوانان شود.
حیدرزاده از سنین کودکی و نوجوانی به عنوان بهترین و اثرگذارترین سن برای مداخله یادکرد و گفت: همانطور که سازمان جوانان هلال احمر در فعالیت هایش به پیشگیری اهمیت بسیاری می دهد در این زمینه ها نیزباید چنین رویکردی داشت و در غیر این صورت آسیب های اجتماعی در سنین بالاتر غیرقابل درمان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: