کد خبر: ۹۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۴ - 2016January 02
دکتر نوحی در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن قلب ایران گفت: بدون تردید حضور اعضای جامعه پزشکی به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس بسیار حائز اهمیت و ضروری است.
دکتر فریدون نوحی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: به دلیل وجود کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش عالی حضور پزشکان برای ارائه لوایح و طرح های مربوطه بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در حقیقت افرادی که به عنوان پزشک وارد مجلس می شوند یعنی از بالاترین درجات علمی جامعه برخوردارند و در چنین صورتی هم انتظار می رود که بهترین تصمیمات نیز گرفته شود.

نوحی عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم را خوب و مثبت ارزیابی کرد و افزود: در کمیسیون بهداشت و درمان افراد بسیار با تجربه ای نظیر دکتر مرندی، پزشکیان و شهریاری حضور داشتند، حال آن که در مجموع تیم این کمیسیون قوی محسوب می شد.

وی خاطرنشان کرد: حال آن که در دوره جدید مجلس حمایت نمایندگان برای استمرار طرح تحول سلامت ضروری است زیرا این طرح مردمی مورد تأیید مسئولین نظام می باشد.

رئیس انجمن قلب ایران در ادامه تأکید کرد: در اولویت قرار دادن بخش بهداشت و درمان مملکت بسیار مهم است که باید مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کمیسیون بهداشت و درمان دوره جدید مجلس ضمن کمک به وزیر بهداشت باید مشکلات مبتلابه جامعه را با توجه به اجازه ای که قانون به آنها می دهد نیز شناسایی و حل کنند.

به گفته نوحی توجه و تقویت قانون جدید طرح تحول سلامت؛ بهداشت و درمان ونیز قوانین مطلوب واثرگذار آموزش عالی باید در اولویت کاری نمایندگان جدید مجلس قرار گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: