کد خبر: ۹۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۴ - 2016January 04
رئیس انجمن علمی جراحان زانو ایران در گفتگو با شفا آنلاین:
شفاآنلاین :رئیس انجمن علمی جراحان زانو؛ آتروسکوپی و آسیب های ورزشی ایران با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس گفت: نمایندگان مجلس بدون شک باید افراد سیاسی و با سواد وآگاه به امور روز وآینده نگر باشند.

دکتر محمد رازی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب درباره اهمیت حضور جامعه پزشکی به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس اظهارکرد: فردی که می خواهد نماینده مجلس شود بایدآگاه به مسایل سیاسی و با سواد باشد؛

وی افزود :در مملکت، انسان های باسواد داریم که یا الفبای سیاست را نمی دانند و انسان های سیاسی داریم که هیچ علمی ندارند بنابراین کسی که هیچ علمی نداشته باشد پس نمی تواند سیاسی هم باشد.

وی ادامه داد: برای نمونه یعنی اگر فردی 30 سال هم کار سیاسی کرده باشد حال آن که دراین حوزه باسواد نباشد پس نمی تواند یک فرد سیاسی خوب هم باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بهتر است افرادی که کاندیدای مجلس می شوند انسان سیاسی باسواد باشند که این سواد می تواند در رشته های دیگر باشد.

وی همچنین افزود: به طور کلی ما نمایندگان راستین جامعه پزشکی را در سطح می خواهیم نه این که مجلس پر از پزشک یا مهندس شود که البته در حال حاضر پر از مهندس است.

وی درباره عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم نیز اظهارکرد: به جز برخی موارد تندروی، عملکرداشان درمجموع بد نبوده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: