کد خبر: ۹۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۴ - 2016January 01
شفاآنلاین :اجتماعی >عمومی > مدیر مسئول هفته نامه محلی 'یزد امروز' روز پنجشنبه در نشست مشترک بین مدیر مسوولان مطبوعات و چاپخانه داران استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد دارفانی را وداع گفت.


به گزارش شفاآنلاین ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تسلیت این ضایعه به خانواده مرحوم فاضلی و جامعه مطبوعات و رسانه های استان افزود: نشست یاد شده در حال برگزاری بود که پس از اتمام صبحت های مرحوم فاضلی ، حال وی بد شد و انجام کمک های اولیه نیر بی فایده بود.
وی اضافه کرد: همچنین در اورژانس فرخی کمکهای اولیه صورت گرفت ولی متاسفانه مرحوم فاضلی به دلیل ایست قلبی فوت کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یادآور شد: این مرحوم از فرهنگیان و فرهیختگان و پیشکسوت با سابقه استان در حوزه رسانه و مطبوعات استان بود.
هفته نامه یزد امروز، از سال 1381 با صاحب امتیازی بنیاد ریحانه الرسول یزد و مدیر مسئولی مرحوم محمد فاضلی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، هنری و مذهبی منتشر شده است.
وی از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش بود و چند سال نیز ریاست اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را برعهده داشته است.
مرحوم فاضلی با 68سال سن همچنین سه دوره در هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد حضور داشته که دو دوره رئیس خانه مطبوعات و یک دوره هم عضو هیات مدیره بوده است.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: