کد خبر: ۹۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۴ - 2016January 01
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >مراسم جشن دانش آموختگی تخصص پوست کشور با حضور جمعی از رزیدنتهای فارغ التحصیل و خانواده آنها عصرپنجشنبه در محل سالن اصلی مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر محمد گلشنی دبیر اجرایی انجمن متخصصین پوست ایران با بیان اینکه این چندمین سالی است که چنین مراسم و جشنی برگزار می شود گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته گروهی از جوانان این کشور به جمع متخصصین پوست وارد شدند و اکنون عضو انجمن متخصصین پوست ایران محسوب می شوند.

وی افزود: افتخار داریم که اعلام کنیم جمع متخصصان پوست و مو کشور از هزار نفر عبور کرده است.گلشنی با اشاره به اینکه این جشن با هدف ارج نهادن به تلاشهای این عزیزان و اعلام آمادگی جهت حمایت همه جانبه آنها هر سال برپا شده است یادآورشد: انجمن درماتولوژی پایه گذار این فکر نو و آینده نگرانه بوده است.


وی گفت:ایجاد مقطع فلوشیپ رشته "کاسمتیک درماتولوژی" یکی از نویدهای امید بخشی است که رشته تخصصی پوست و مو را دچار پیشرفتی روز افزون خواهد کرد؛ پیشرفتی که اهمیت توجه به این رشته تخصصی را بیشتر خواهد کرد. این رخداد مهم یعنی پذیرفته شدن و راه اندازی دوره فلوشیپی پوست و زیبایی را به همکاران گرانقدر تبریک گفته و اعتلای جایگاه تخصصی پوست با تلاش شما بزرگواران را از خداوند مهربان خواستارم.

دبیر انجمن متخصصین پوست ایران با اعلام اینکه امروزه با ابداع ابزار و تکنیکهای مختلف و کاربردی همگام با تولید داروها و شناخت درمانهای پیشرفته تر، انقلابی در تشخیص و درمان بیماریهای مختلف در جهان بوجود آمده است، تصریح کرد: در این عرصه رشته تخصصی پوست و مو نیز بی نصیب نمانده و پیوسته همکارانمان در راستای درمان بیماران موفق و موثرتر عمل کرده اند.


گلشنی گفت:توجه به رویکرد جراحی در رشته تخصصی پوست و مو به عنوان مسیری ارزنده جهت کمک به بیماران و رفع مشکلات آنان جزء اهداف و افق های پیش روی انجمن است و امیدواریم در این خصوص به جایگاه واقعی خود دست یابیم.وی در پایان خاطر نشان کرد که حمایت همه جانبه از دستیاران تخصصی نیز هدفی مهم و موثر است تا بدین ترتیب درخشش آینده رشته پوست، مو و زیبایی تضمین شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: