کد خبر: ۹۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۴ - 2015December 27
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گشت ها و طرح های مشترک با هدف مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در آینده نزدیک با همکاری سازمان غذا و دارو، سازمان تعزیرات و نیروی انتظامی اجرا می شود.
به گزارش شفا آنلاین، سیدعبدالمجید اجتهادی افزود: سازمان تعزیرات و سازمان غذا و دارو، هماهنگی بیشتری را در زمینه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات یکی از مراجع اصلی رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز بویژه کالاهای سلامت محور است.
اجتهادی ادامه داد: نگاه قانونگذار به موضوع مبارزه با قاچاق، متفاوت از سایر نگاه های قانونگذار در رسیدگی به جرائم است.
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قاچاق کالاهی سلامت محور آسیب زیادی به کشور و جامعه وارد می کند، بنابراین قانونگذار با همین نگاه، مجازات قاچاق کالاهای سلامت محور را تشدید کرده است.
اجتهادی افزود: سازمان غذا و دارو یکی از سازمان هایی است که در بحث مبارزه با قاچاق عملکرد بسیار خوبی داشته و در سازمان تعزیرات حکومتی از این سازمان راضی هستیم.
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد: هماهنگی ها و اراده بسیار خوبی در همکاران سازمان غذا و دارو در موضوع مبارزه با قاچاق وجود دارد.
اجتهادی گفت: مسئولیت کشف کالاهای قاچاق با سازمان غذا و دارو و رسیدگی به این تخلفات با سازمان تعزیرات حکومتی بوده و هماهنگی های لازم برای انجام این اقدامات طی نشست ها و جلساتی برنامه ریزی شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: