کد خبر: ۹۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۴ - 2015December 25
شفا آنلاین>سلامت>پزشکی >مرکز ام آر آی بیمارستان ایران شهرستان ایرانشهر روز جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 به گزارش شفا آنلاین، سید حسن هاشمی در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان روز جمعه از بخش های مختلف بیمارستانهای ایران و خاتم الانبیاء شهرستان ایرانشهر دیدار کرد و با روند خدمات رسانی به بیماران از نزدیک آشنا شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان این دیدارها گفت: مرکز ام آر آی (M.R.I ) از این پس خدمات لازم را به مردم جنوب سیستان و بلوچستان ارائه می کند.
هاشمی اظهار کرد: در دو سال گذشته خدمات ارزنده ای در بخش بهداشت و درمان در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان صورت گرفته به طوری که موجب رضایتمندی مردم شده است.
 مرکز تصویر برداری ام آر آی ایرانشهر با زیربنای 700 متر مربع با توان یک و نیم تسلای، خدمات پیشرفته تشخیص و درمانی به مردم منطقه ارائه می کند.

برای راه اندازی این مرکز 70 میلیارد ریال هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بیت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر دیدن کرد.
هاشمی گفت: مهمان نوازی مردم ایرانشهر در دوران تبعید مقام معظم رهبری در این شهرستان موجب شده تا رهبر معظم انقلاب از این منطقه خاطرات بسیار خوبی داشته باشند.
سید حسن هاشمی از روز چهارشنبه به شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان سفر کرده است، حضور در مراسم افتتاح همزمان 10 بیمارستان صحرایی در بخش پارود شهرستان سرباز، افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر بازدید از بیمارستان های چابهار، نیکشهر، کنارک و سرباز، سفر به ایرانشهر و سراوان از برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جنوب سیستان و بلوچستان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: