کد خبر: ۹۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۴ - 2015December 23
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از پیش‌بینی استخدام بیش از 17 هزار و 700 نفر در بخش‌های درمانی کشور در لایحه بودجه 95 خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح مرکز "درمان بستر امام رضا"در ایوانکی گرمسار با اعلام این خبر، اظهار کرد: با وجود پایان کار بسیاری از پروژه‌های بخش سلامت، اما بخشی از آنها هنوز به مرحله خدمات‌دهی در حوزه‌های درمانی نرسیده است.

وی ادامه داد: بسیاری از واحدهای درمانی که در کشور افتتاح شده هنوز به نتیجه درمانی مناسبی نرسیده است، چرا که تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز آنها تامین نشده است اما خوشبختانه برای مرکز" درمان بستر ایوانکی" مجوز استخدام سی و دو نفر نیرو اخذ شده است و همین امر سبب خواهد شد این مرکز درمانی از همین امروز فعال شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به توجه دولت اعتدال به بخش بهداست و درمان، گفت: با رفع برخی محدودیت‌های استخدامی در سالجاری هفت هزار نفر به استخدام بخش بهداشت و درمان رسیدند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون 100 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است و در لایحه بودجه سال 95 نیز دولت یازدهم، مصمم به تداوم این روند و نگاه ویژه به بخش سلامت مردم است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: