کد خبر: ۸۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 18
شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر بهداشت درباره پرداخت معوقات بیمه‌ها به حوزه سلامت گفت: اتفاق جدیدی نیفتاده است.

به گزارش شفا آنلاین، بیمه‌ها هم‌اکنون بین 4 تا 8 هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت بدهکار هستند و این در حالیست که قرار بود 6 هفته پیش بیمه‌ها طبق وعده‌ای که داده بودند حداقل در گام نخست 1000 میلیارد از این معوقات را پرداخت کنند که در این رابطه سید حسن هاشمی وزیر بهداشت درباره سرنوشت بدهی بیمه‌ها عنوان کرد: اتفاق جدیدی نیفتاده است، انشاءا... حل می‌شود.

همچنین در این زمینه ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت نیز درباره بدهی بیمه‌ها به حوزه سلامت  گفت: بیمه‌ها به دو صورت به حوزه سلامت بدهکاری دارند یک مورد درباره اسنادی است که مورد بررسی قرار گرفته است که رقم این معوقات بیش از 4 هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: البته اگر بخواهیم معوقات خدمات پزشکی و دارویی که ارائه شده ولی اسناد آن هنوز رسیدگی نشده را در نظر بگیریم این معوقات به نزدیک 8 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

قائم مقام وزیر بهداشت درباره قول بیمه‌ها برای پرداخت 1000 میلیارد تومان جهت کم کردن معوقات‌شان نیز خاطرنشان کرد: این قولی بود که بیمه‌ها 6 هفته پیش داده بودند ولی با وجود تلاشی که کردند این پرداخت به 1000 میلیارد نرسید و این در شرایطی است که پرداخت معوقات کنونی بیمه‌ها نیز نتوانسته است جبران فاصله بدهی‌های آنان را داشته باشد زیرا ارائه خدمات پزشکی و دارویی یک روند دینامیک و ادامه‌دار است.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: