کد خبر: ۸۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 02
شفا آنلاین>اجتماعی>سرهنگ مرادی از اجرای کامل طرح های ترافیک و زوج و فرد در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی ناشی از این طرح‌ها، فردا بدون هیچ تغییری در پایتخت اعمال می‌شوند.

به گزارش شفا آنلاین، سرهنگ مراد مرادی از اجرای کامل طرح‌های ترافیک و زوج و فرد در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی ناشی از این طرح ها، فردا بدون هیچ تغییری در پایتخت اعمال می‌شوند.

سرهنگ مرادی افزود: با توجه به اینکه نسبت به تعطیلی روز پنجشنبه تصمیمی اتخاذ نشده، طرح محدودیت‌های ترافیکی(طرح‌های ترافیک و زوج و فرد) در این روز همچون گذشته از ساعت 6:30 صبح تا 13 در پایتخت اجرا می‌شوند.

محدوده طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر تهران از شمال به خیابان شهید مطهری، از غرب به خیابان کارگر، از جنوب به خیابان شوش و از شرق به بخشی از خیابان شریعتی و هفده شهریور محدود می‌شود.

ورود و حرکت کلیه خودروها به جز وسایل نقلیه عمومی، امدادی، نظامی، انتظامی و خودروهای دارای مجوز ورود به طرح ترافیک به این محدوده ممنوع است.

محدوده ترافیکی زوج و فرد از شمال به بزرگراه شهید همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از غرب به بزرگراه شهید چمران و نواب صفوی و از جنوب به بزرگراه بعثت محدود شده است.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: