کد خبر: ۸۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 25
معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با شفا آنلاین اعلام داد:
شفا آنلاین- معاون درمان وزارت بهداشت از پرداخت دستمزد تیم های جراحی پیوند به جز پیوند کلیه در 6ماه اول سال جاری یعنی تا پایان شهریور خبر داد.
دکتر محمدآقاجانی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود:باتوجه به مشکلاتی که در پیوند کلیه وجود دارد لازم است در مورد جزئیات دستمزد های تیم های پیوند، شواری عالی بیمه نیز اظهارنظر کند و امیدواریم در جلسه ای که شورای عالی در آینده ای نزدیک خواهد داشت این کار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد:درشرایط کنونی از همه مهم تر این است که بیمه هاطی 8ماه آغازین سال اصلا پولی پرداخت نکرده اند.پس  شورای عالی باید بیمه تکلیف جزئیات دستمزد پیوند کلیه را مشخص کند.
به گفته دکتر آقاجانی ،پرداخت منوط است به وصول مطالبات از سازمان های بیمه که متاسفانه از شروع سال 94 بعضأ مطالبات فروردین ماه هم از بیمه ها وصول نشده که مشکلات فراوانی به وجود آورده است.

معاون درمان وزارت بهداشت به شفاآنلاین تأکید کرد: زمانی که بیمه ها پولی پرداخت نکنند به طورطبیعی دستمزد تیم های درمانی هم پرداخت نخواهد شد.

وی همچنین یادآور شد:ازآنجا که پیوند کلیه تحت پوشش بیمه است و پول آن باید از طریق سارمان های بیمه گر پرداخت شود.اما هزینه های سایر پیوندها مانند قلب، کبد و... را وزارت بهداشت پوشش می دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: