کد خبر: ۸۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 25
شفا آنلاین>حوادث پزشکی >سلامت> بسیاری از ما می‌دانیم که باید نخ دندان بکشیم، اما خیلی از ما فراموش می‌کنیم و انگار روش‌هایی هم که پیش‌ازاین برای عادت دادن ما به این کار وجود داشتند چندان موثر نبوده‌اند. فلاس‌تایم، یک نخ دندان هوشمند است که باظرافت زیادی طراحی‌شده تا شخص را به نخ دندان‌ کشیدن عادت بدهد.
به گزارش شفا آنلاین،شما می‌توانید این وسیله را به‌سادگی با چسب‌های میکروساکشن بادوام و قابل شستشو روی آینه یا دیوار دستشویی خود بچسبانید.

       زمانی که دکمه روی فلاس‌تایم را فشار می‌دهید، دو سانتی‌متر و نیم نخ دندان، یعنی همان مقدار که جامعه دندان‌پزشکان آمریکا توصیه کرده است از آن بیرون می‌آید. تحقیقات گروه سازنده این دستگاه، نشان می‌دهد بزرگترین مشکلی که افراد هنگام نخ دندان‌ کشیدن با آن روبرو می‌شوند، این است که طول نامناسبی از آن را جدا می‌کنند و نمی‌توانند به‌راحتی در دست خود نگه‌دارند، اما با استفاده از فلاس‌تایم، شما دیگر نگران کوتاه یا بلند بودن نخ دندان خود نیستید.

       در مرحله بعدی فلاس‌تایم با یک نور آبی که در جهت عقربه‌های ساعت حرکت می‌کند، به شما یک‌زمان 90 ثانیه‌ای می‌دهد که نخ دندان بکشید.

       به وجود آوردن عادت، 3 کلید دارد: یادآوری، تکرار و پاداش و فلاس‌تایم در طراحی خود از همه این اصول بهره برده است. بعدازاینکه نخ دندان‌ می‌کشید، بر روی فلاس‌تایم یک لبخند آبی روشن می‌شود و اگر هرروز این کار را انجام ندهید، تصویر یک اخم نارنجی یا لامپ‌هایی بر روی آن روشن می‌شود که به شما یادآوری کند وقت نخ دندان کشیدن است.
kickstarter
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: