کد خبر: ۸۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 23
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی در سال جاری خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید حسن هاشمی با اشاره به خبر منتشر شده در خصوص رفتن دانشجویان ایرانی به دانشگاه های کشورهایی با سطح کیفیت پایین آموزشی گفت: برخلاف خبر منتشر شده، خوشبختانه وزارت بهداشت در سال جاری ظرفیت پذیرش دانشجویان را به 1500 نفر در غالب دانشگاه های خودگران و دانشگاه های روزانه افزایش داده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این وزارتخانه درصدد است با تشویق بخش های خصوصی و دایر کردن دانشکده ها جهت تربیت دانشجویان در داخل کشور، ظرفیت پذیرش دانشجویان در دانشگاه ها را افزایش دهد.

 وی در پایان عنوان کرد: با توجه به توفیقات جدیدی که در این زمینه حاصل شده حتما اقبال رفتن از ایران و تحصیل در کشورهایی که به لحاظ سطح کیفیت آموزشی از استاندارد های کافی برخوردار نیستند، به تدریج کاهش می یابد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Behzad Amini
|
Russian Federation
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
باید ظرفیت رشته های پزشکی را افزایش دهند. الان خیلی از جوانها میروند کشورهای عقب افتاده ای مثل فیلیپین و بلاروس پزشکی یا دندانپزشکی میخوانند.برخی افراد درس نخوانی که حتی در کنکور مجاز هم نشده اند. خصوصا در کشورهایی مثل ارمنستان و اذربایجان و بلاروس فقط ..... مدرک میگیرند. چرا؟ خود این افراد میگویند عیب ندارد اینجا هزینه میکنیم ولی عوضش در ایران مطب میزنیم و همه این هزینه ها را از جیب مردم بی خبر جبران میکنیم. واقعا مردم باید هشیار باشند و سلامتشون را با مراجعه به برخی پزشکان و دندانپزشکان مدرک گرفته از چنین کشورهایی به خطر نیندازند.
Behzad Amini
|
Russian Federation
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
بخاطر ظرفیت پایین قبولی در رشته پزشکی جوانهایی مثل من مجبورند در کشورهایی که هزینه پایینتری دارند و کیفیت پایین هم دارند تحصیل کنند. من در دانشگاه مچینکوف روسیه دوره زبان میخونم ولی واقعا سطح علمی پایینی داره. امسال دوباره کنکور ثبت نام میکنم به امید اینکه ظرفیتها افزایش پیدا کنه رشته مورد علاقم را قبول بشم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: