کد خبر: ۸۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 21
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از بررسی چگونگی اجرای نظام هماهنگ پرداخت به پزشکان عمومی و دندانپزشکان در این کمیسیون با حضور معاونان وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ،رسول خضری ضمن بیان این مطلب، با یادآوری بررسی چگونگی اجرای نظام هماهنگ پرداخت در خصوص پزشکان عمومی و دندان‌پزشکان، افزود: پزشکان و دندان‌پزشکان حقوق دریافتی متفاوتی دارند در حالی که قانونی در کشور با عنوان نظام هماهنگ پرداخت وجود دارد که به درستی اجرایی نمی‌شود.

نماینده مردم سردشت وپیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس به دنبال اجرای عدالت است تا برای همه بتوان قانون نظام هماهنگ پرداخت را  یکسان اجرایی کرد زیرا تفاوت در پرداخت‌ها به نوعی بی‌عدالتی است که مشکلاتی را برای جامعه پزشکی به وجود آورده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر مشخص شدن نحوه تخصیص سهمیه وتوزیع پزشکان ودندان‌پزشکان، تصریح کرد: گاهی در بحث سهمیه‌های ارایه ‌شده شاهد جذب نامتعادل پزشک عمومی و دندان‌پزشکان هستیم درحالی که این موضوع نیز باید عادلانه باشد تا همه از نظام هماهنگ پرداخت به طور مساوی بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،به خانه ملت گفت: برای بررسی این دستور کار، قرار است معاونان درمان، بهداشت و معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس حضور پیدا کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: