کد خبر: ۸۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 18
شفا آنلاین>سلامت>رییس سازمان غذا و دارو نقش وزارت بهداشت در حوزه صادرات دارو را نقشی حمایتی عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت وظایف اجرایی صادرات دارو را به سندیکای صنایع دارویی واگذار کرده است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام این مطلب، افزود: کارشناس مسوول توسعه صادرات سازمان غذا و دارو را نیز در سندیکای صنایع دارویی مستقر کرده ایم تا صادرات و راهکاریهای افزایش آن را تقویت کنند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در جهت حضور صنایع دارویی ایران در بازارهای منطقه، گفت: ظرفیت صنایع و وضعیت علمی دارو سازی در کشور مناسب است و امیدواریم تا نتایج این تلاش ها در سال های آتی مشخص شود و لازم است تا دولت در این زمینه، حمایت بیشتری کند.

دکتر دیناروند بر لزوم در نظر گرفتن جوایزی به منظور توسعه صادرات دارو در کشور گفت: دولت نیز می تواند برای صادر کنندگان امتیازات و معافیت هایی در نظر بگیرد تا موجب تشویق انها به صادرات شود.

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا در پایان ضمن تأکید بر اهمیت توسعه صادرات به ویژه در حوزه دارو، اظهار داشت: گسترش صادرات و حضور در بازارهای منطقه ای و جهانی یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری نیز می باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: