کد خبر: ۸۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 17
شفا آنلاین>سلامت>معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه مجتمع دارویی درمانی هلال یک مرکز خودگردان است، تاکید کرد: باید برای پوشش درمانی رایگان محرومان، برنامه ریزی کنیم.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدرضا رئیس کرمی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید مجتمع دارویی درمانی هلال، گفت: هرچند این مجتمع به عنوان مرکز خودگردان باید هزینه های خود را تامین کند، اما می توان با برنامه ریزی و بکارگیری توان پزشکان سالانه، هرچند تعداد محدودی از بیماران محروم را همسو با اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر، زیرپوشش درمانی مورد نیاز آنها قرار داد.

وی درباره توجه به وضعیت پرسنل مجتمع درمانی هلال نیز، اذعان کرد: هر چند سیاست رئیس جمعیت هلال احمر صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها است، اما در عین حال وی همواره رسیدگی و توجه به نیازهای کارکنان را در اولویت قرار داده و بر کاهش هزینه های اضافی و سوق دادن آنها به موارد مهم و از جمله نیازهای پرسنلی توصیه کرده است.

تایید نقشه های بیمارستان هلال از سوی وزارت بهداشت

دکتر مسعود حبیبی رئیس سابق مجتمع دارویی درمانی هلال نیز با اعلام اینکه تمامی بسترهای شکوفایی در مجتمع فراهم است، از اخذ تمامی مجوزهای راه اندازی بیمارستان هلال و تایید نقشه های آن از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

وی گفت: تمامی مجوزهای بیمارستان هلال اخذ و نقشه های آن مور تایید وزارت بهداشت قرار گرفته و منتظر انجام مناقصه آن هستیم.

حبیبی با اشاره به اینکه تمامی بسترها برای شکوفایی در مجتمع دارویی درمانی هلال احمر فراهم است، عنوان کرد: با تلاش همه همکاران خود در مجتمع در ۴ سال اخیر اقدامات بسیار ارزنده ای انجام شد و به نتیجه رسید، لذا تابع هر گرایشی که باشیم، لازم است از خدمات ارزنده گذشتگان تقدیر کرد و یقینا ما نیز در تمامی اقدامات تلاش‌های مدیران سابق خود را شکوفا کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای انجام اقدامات درست و صحیح به کار بسته است، گفت: همه این اقدامات با مشورت شورای تخصصی مجتمع انجام شده و قطعا با درایت و پیگیری دکتر چوبینه برنامه ها به شکوفایی بیشتری خواهد رسید.

حبیبی افزود: به عنوان یک نمونه از همه تلاش های سال های گذشته در مجتمع می توان به درآمد بسيار خوب از توریسم درمانی اشاره کرد که نشان از زحمات بسیار همکاران در این زمینه دارد.
تعامل مناسب با کارکنان و کسب رضایت مردم با ارائه خدمات مناسب در اولویت اقدامات

دکتر حمید چوبینه سرپرست مجتمع دارویی درمانی هلال احمر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نقشه راه برای انجام فعالیت‌ها در مجتمع دارویی درمانی هلال وجود دارد، اظهار کرد: همه تلاش خود را به‌کار می‌بندیم تا با کمک همکاران خود تمامی برنامه ها را به ثمر برسانیم.

وی افزود: تعامل مناسب با کارکنان و تلاش برای رفع نیازهای آنها و کسب رضایت مردم با ارائه خدمات مناسب و رعایت ضوابط و قوانین سیستم از جمله مسائلی است که به جد به آنها پرداخته می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: