کد خبر: ۸۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 12
شفاآنلاین:فهرست مهم ترین برنامه های آدینه رادیو سلامت اعلام شد.
بازی های آنلاین رایانه ای روي موج سلامت
برنامه «رسانه و سلامت» شبکه راديويي سلامت، جمعه ـ 22 آبان ماه، به موضوع «بازی های آنلاین رایانه ای» مي پردازد.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومي راديو سلامت،بازی در فرهنگ اسلامی می تواند بستری باشد برای تربیت شدن، تجربه کردن و ارتباطات با بقیه و ما باید ببینیم چه کار کنیم که بچه هایمان هم بازی کنند و هم از این راه با این گونه مسایل آشنایی پیدا کنند. از اين رو، برنامه «رسانه و سلامت»، روز جمعه، با حضور دکتر غلامرضا آذري، عضو هيات علمي دانشگاه آزاد به موضوع «تناسب بازی های آنلاین  ایرانی با زندگی ایرانی» اختصاص دارد.
يادآور مي شود، برنامه «رسانه و سلامت» كاري از گروه اجتماعي شبکه راديويي سلامت است كه جمعه هر هفته ساعت 15 به مدت 30 دقيقه از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
تامین  هوای پاک روي موج تندرستي
در برنامه «چشم انداز» شبکه رادیویی سلامت، جمعه ـ 22 آبان ماه، اجرای سیاستهای کلان سلامت را بررسی می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، چشم انداز برنامه ای گفت و گو محور با هدف بررسی اسناد بالا دستی سلامت است که با نگاه به سند چشم انداز، سیاست برنامه های ابلاغی توسعه ي سلامت کشور و برنامه های اجرایی را در راستای تحقق اهداف اسناد سلامت بررسی می کند.
این برنامه، روز جمعه،  با حضور محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران؛ مهندس ليلا نظري، مدير روابط عمومي شركت كنترل كيفيت هواي تهران؛ و مهندس آذروش، رييس ستاد معاينه فني خودروها از ساعت ۲۲:۱۰ به مدت 55 دقیقه به موضوع «پیگیری اجرای سیاستهای کلان سلامت» می پردازد.
گفتنی است، برنامه «چشم انداز» کاری از گروه اجتماعی شبكه رادیويي سلامت است که روزهای جمعه هر هفته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
با چهره ماندگار بیماری های ریه آشنا شويد
شبكه راديويي سلامت در برنامه «با نخبگان»، جمعه هر هفته به مرور خاطرات و رمز موفقيت نخبگان حوزه سلامت مي پردازد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «با نخبگان» برنامه اي از گروه سلامت اجتماعي است که با هدف بهره مندي و الگوگيري جوانان به طرح زندگي نامه ي نخبگان جامعه پزشکي مي پردازد.
اين برنامه، جمعه ـ 22 آبان ماه، ، از ساعت 15:30 با حضور دکترحمید سهراب پور، چهره ماندگار بیماری های ریه از موج اف. ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
يادآور مي شود، برنامه «با نخبگان» با حضور يکي از نخبگان عرصه سلامت به مرور خاطرات کودکي و جواني و نيز رمز موفقيت آنها در زندگي شان پرداخته مي شود
طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر به روايت راديو سلامت
برنامه «افق روشن» راديو سلامت، شنبه ـ  23 آبان ماه، با موضوع « طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر » از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، در برنامه «افق روشن راديو سلامت»، روز شنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقيقه با حضور علیرضا جاوید، مدیر عامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به موضوع «طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر» مي پردازد.  استفاده بهینه از آب و منابع آبی به عنوان یکی از مهمترین مسائل جهانی مد نظر است؛ اما با توجه به هشدار در خصوص کاهش آب و از سویی هدر رفت آب های سطحی ناشی از بارش نیاز به مدیریت جامع و تکنولوژی های مناسب جهت جمع آوری این آب ها هستیم.
گفتني است، برنامه «افق روشن» كه كاري از گروه اجتماعي راديو سلامت است، روزهاي شنبه به موضوعات ‏زيست‌محيطي، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندي و آموزش شهروندي و چهارشنبه‌ها به فضاهاي شهري عمومي اختصاص دارد.
حقوق عابرین پیاده زير ذره بين راديو سلامت
شبکه راديويي سلامت، شنبه ـ  23 آبان ماه، در برنامه «صبح و زندگي» به موضوع «احترام به حقوق عابرین و حفظ سلامت جان آنها توسط رانندگان» مي پردازد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه صبحگاهي «صبح و زندگي» كه کاري از گروه اجتماعي شبكه راديويي سلامت است، روز شنبه، با حضور سرهنگ جهانی، رییس پلیس راهور کشور به اين پرسش كه «صبح که عجله دارید به محل کارتون برسید، مراقب حق و حقوق عابرین هستیم؟» پاسخ مي دهد.
موضوعات اين برنامه راديويي بر اساس نياز مخاطبان و دغدغه هاي شنونده ها از جمله؛ محيط زيست، ترافيک، بيماري ها و غيره انتخاب مي شود.
گفتني است، برنامه زنده «صبح و زندگي»، شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 05 : 7 دقيقه به مدت 80 دقيقه از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز، تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: