کد خبر: ۸۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 02
شفاآنلاین :رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بخشش جریمه‌های رانندگی ناشی از ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد که توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده بود، خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ،سردار سید تیمور حسینی ضمن بیان این مطلب، در این باره گفت: از ابتدای سال جاری طرح کنترل و پایش محدوده زوج و فرد به وسیله دوربین در سطح پایتخت اجرا و تخلفات به وسیله دوربین‌ها به ثبت رسید، اما در نهایت تصمیم بر این شد که جرایم ثبت شده تا ابتدای آبان‌ماه به شکل ارشادی باشد و متخلفان رقمی را بابت این جریمه پرداخت نکنند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ این بخشش تنها مشمول جرایمی می‌شود که توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است.

‫طرح زوج وفرد‬‎ ile ilgili görsel sonucu

وی با بیان اینکه به منظور اطلاع متخلفان، جرایم برایشان ارسال شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان جرایم ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد اعمال شده و متخلفان برای هربار ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد باید مبلغ 200 هزار ریال را به عنوان جریمه پرداخت کنند.

حسینی درباره محدوده و ساعت اجرای طرح زوج و فرد نیز گفت: این طرح از شمال به بزرگراه شهید همت، از غرب به بزرگراه شهیدچمران و نواب، از جنوب به بزرگراه بعثت و از شرق به بزرگراه امام علی (ع) محدود می‌شود و در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ و در روزهای پنج شنبه تا ساعت 13 ادامه دارد.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ این بخشش شامل جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک نمی‌شود و جرایم ورود غیرمجاز به این محدوده اعمال می‌شود.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: