کد خبر: ۸۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 26
معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- معاون درمان وزارت بهداشت گفت: هزینه های اقامت در بیمارستان های خصوصی گاهی از هزینه های اقامت در هتل هم کمتر است اما به طور کلی مفهوم استفاده از بیمارستان خصوصی"پرداخت هزینه" است.
دکتر محمد آقاجانی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین درباره این که برخی از بیماران از هزینه های بالای هتلینگ در بیمارستان های خصوصی گله مند و معترض اند، گفت: هزینه های هتلینگ بیمارستان های خصوصی به طور کامل تحت کنترل است و نکته مهم آن که گاهی برخی از بیمارستان های خصوصی از این که تعرفه ها کفایت هزینه ها را نمی کنند نیز گله مند اند.

وی خاطرنشان کرد:گاهی اوقات نیزبرخی مدیران بیمارستان های خصوصی از عدم کفایت تعرفه ها در تأمین هزینه هایشان گله مند هستند.
آقاجانی همچنین افزود:البته  در صورتی که شخص دارای بیمه تکمیلی باشد قدر مسلم پرداختش هم کمتر است اما بیماران فاقد بیمه تکمیلی باید صد در صد هزینه ها را در بیمارستان های خصوصی پرداخت کنند که می تواند هزینه های قابل توجهی باشد.

وی تأکید کرد: در واقع به همین دلیل همزمان با اجرای طرح تحول سلامت ، بیمارستان های دولتی را تکمیل، تجهیز و نوسازی کردیم تا مردم عزیزیمان که از نظر مالی تمکن استفاده از بخش خصوصی را ندارند نیز بتوانند از بخش دولتی با بیمه استفاده نمایند وخدمات مناسب را دریافت کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: