کد خبر: ۸۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 22
دکتر نوربخش خبرداد:
شفاآنلاین :اجتماعی >مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان مستمری پرداختی ماهانه از سوی سازمان نزدیک به مبلغ یارانه نقدی کل کشور است.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر سید تقی نوربخش شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان زنجان افزود: این سازمان ماهانه سی هزار میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری بگیران در سطح کشور مستمری پرداخت می کند.

وی گفت: 40 میلیون نفر از ایرانیان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و افزون بر پنج میلیون نفر مستمری بگیر این سازمان محسوب می شوند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: همچنین ماهیانه 12 هزار میلیارد ریال هزینه درمانی از سوی این سازمان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس در حالی 42 هزار میلیارد ریال پرداخت ماهانه از سوی سازمان تامین اجتماعی صورت می گیرد که هیچ بودجه و مبلغ دولتی به این سازمان تزریق نمی شود.
نوربخش گفت: باید از کارفرمایان و مسئولان واحدهای تولیدی متشکر بود که در شرایط نامناسب اقتصادی آخرین گزینه پیش روی خود را تعدیل کارگران و کارمندان در نظر گرفته اند.

وی همچنین به افزایش 25 درصدی میزان مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران طی سالهای 1392 و 93 و نیز افزایش 15 درصدی امسال آن اشاره و بیان کرد: این ارقام در حالی افزوده شده که به ترتیب ارقام افزایش میزان مستمری شش، 9، 12 و 15 درصد طی چهار سال قبل از دولت تدبیر و امید بوده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه همچنین گفت: 530 هزار نفر از جمعیت یک میلیون نفری استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در زنجان 10 واحد بیمه ای، دو بیمارستان و سه مرکز درمان سرپایی دارد.

نوربخش گفت: دو دستگاه سی.تی اسکن 16 تسلا در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان و امیرالمومنین(ع) ابهر به زودی به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات بدون بهره برای استان زنجان به زودی ابلاغ می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: