کد خبر: ۸۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 06
شفا آنلاین>سلامت>نظام سلامت با کمک خیرین سلامت می‌تواند گام‌های مهمی را در ارتقاء سلامت مردم بردارد که افتتاح بخش پیوند مغز استخوان در بیمارستان کودکان مفید گواه این مطلب است.

به گزارش شفا آنلاین، پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاح بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان کودکان مفید با تشکر از حمایت خیرین سلامت و اساتید مجرب خاطر نشان کرد: خیرین سلامت زمینه ساز گامهای بلند خدمت رسانی هستند و افتتاح رسمی پیوند مغز و استخوان اطفال با 6 تخت و با استانداردهای لازم گواه این مطلب است. 

وی در ادامه گفت: امیدواریم با حمایت همگان شاهد کاهش دغدغه های نظام سلامت باشیم.

پیوندی در خصوص بیمارستان مفید گفت: این مرکز تخصصی و فوق تخصصی مرکز ارجاع بیماران ملی و بین المللی است و حضور اساتید بنام در این بیمارستان و خیرین سلامت زمینه ساز ماندگاری این بیمارستان شده است. 

پیوندی خاطر نشان کرد: مرکز بهداشتی درمانی مفید صحنه پژوهش‌، آموزش و درمان، در نظام سلامت و زمینه ساز ارتباطات گسترده‌ای است که باید آن را حفظ کرد. 

وی گفت: پیش بینی می‌‌شود حدود 40 بیمار پیوندی در سال را تحت پوشش قرار خواهیم داد و با این حمایت‌ها و گسترش بخش‌های پیوند در بیمارستان مفید‌، طالقانی و شریعتی، خواهان ارائه هر چه بیشتر خدمات سلامت به مردم هستیم.

برای طب بازساختی و سلولهای بنیادی سرمایه گذاری کنیم 
علی اصغر پیوندی در مراسم افتتاح بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان کودکان مفید خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت‌های علمی و آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امیدواریم بتوانیم با حضور خیرین سلامت در طب بازساختی که به سلول‌های بنیادی اشاره دارد و همچنین بخش پیوند، وحدتی به وجود بیاوریم هر چند که دنیا برای این بخش سرمایه گذاری کرده و ما نیز باید با حمایت دانشگاهیان و خیرین سلامت شاهد سرمایه گذاری برای این بخش باشیم تا زمینه ارتقاء نظام سلامت ایجاد شود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: